Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii tiparire buletine de vot pentru alegerile locale din 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 324165
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI CLUJ
Numar invitatie: 324165/13.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii tiparire buletine de vot pentru alegerile locale din 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI CLUJCod fiscal: 4288012, Adresa: B-DUL 21 DECEMBRIE 1989 NR.58, Cluj-Napoca, Telefon: 0264597075, Fax: 0264597075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUL. 21 DECEMBRIE 1989, NR. 58, CLUJ - NAPOCA, Romania, cod postal: 400094, persoana de contact: REGISTRATURA INSTITUTIEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUL. 21 DECEMBRIE 1989, NR. 58, CLUJ - NAPOCA, Romania, cod postal: 400094
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii tiparire buletine de vot pentru alegerile locale din 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor locale din 2012, aproximativ un numar de 2.640.000 bucati buletine de vot , respectiv 15.840.000 pagini A4. Serviciul include atat tiparirea propriu zisa cat si capsarea paginilor/ buletin de vot, sortarea , ambalarea, manipularea si depozitarea acestora
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 475, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de 9.504 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalPentru viramentul bancar : INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI CLUJ, RO 23 TREZ23TREZ 21623510120 XXXXX, BN TREZORERIA CLUJ ? NAPOCAPentru instrumentul de garantare ? se va completa formularul nr. 1Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de achizitii sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare, in original, in forma, cuantumul siperioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca suntinclusiin aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 2, acesta fiind prezentat in original, odata cu garantia de participare inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.( Formular nr. 3).Modul de restituire a garantiei de buna executie: Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentarea declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006- se va completa Formularul nr. 5- prezentarea declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006- se va completa Formularul nr. 6- prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. ? se va completa Formularul nr. 7- prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa Formularul nr.8- prezentarea declaratiei de privind calitatea de participant la procedura ? se va completa Formularul nr. 9Documentele solicitate vor fi prezentate in original .In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta aceste documente.In cazul in care ofertantul are untert sustinator : tertul sustinatorvacompleta doar formularele nr. 5 sinr. 8.In cazul in care ofertantul are unsubcontractant : subcontractantva completa doar formularul nr. 8. Certificat constatator ONRC- document se prezintain original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate , obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic ? grupa 181 Tiparire si activitati de servicii conexe tiparii, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilorprivind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim 475.200 lei.In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult trei contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire: buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 475.200 lei Atunici cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii tipografice prestate de la infiintare.Prin contract similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate sunt de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica.Experienta similara a subcontract, Cerinta nr. 2 ? Informatii privind dotarile specifice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op. ec. pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta nr. 3 ? Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Cerinta nr. 4 - Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (tiparire);Se solicita ca si operatorul economic sa dispuna de masina rotativa cu capacitatea de utilizare a hartiei de ziar bobina 84 cm/48, 8gr, Cerinta nr. 5 - spatiului necesar pentru tiparire, activitati conexe, manipulare, depozitareain jur de 50 to de hartie pentru tiparit, a sacilor cu buletine de vot , spatiu obligatoriu asigurat contra efractiei, incendiului si oricarei forme desustragere , distrugere sau alterare a buletinelor de vot . Ofertantul va asigura spatiul necesar depozitarii buletinelor de vot tiparite, spatiucare trebuie asigurat impotriva efractiei, incendiilor si intemperiilor conform Normelor generale de aparare impotriva incendiilor emise de M.A.I.prin Ordinul nr. 163/2007.Prestatorul va asigura conditii de securitate, sisteme de supraveghere video asupra spatiilor unde se tipareste, se finiseaza, se manipuleaza, se depoziteaza buletinele de vot ., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul), Acord de asociere (daca este cazul) Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer