Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie servicii tiparire buletine de vot pentru alegerile locale din iunie 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 324972
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI ? JUDETUL MARAMURES
Numar invitatie: 324972/24.04.2012
Denumire contract: achizitie servicii tiparire buletine de vot pentru alegerile locale din iunie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI ? JUDETUL MARAMURESCod fiscal: 3694764, Adresa: STR. GHEORGHE SINCAI NR. 46, Baia Mare, Telefon: +40 0262215001, Fax: +40 0262213241
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GHEORGHE SINCAI nr. 46, BAIA MARE, Romania, cod postal: 430311, persoana de contact: REGISTRATURA INSTITUTIEI PREFECTULUI JUDETUL MARAMURES, cam. 13
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL MARAMURES, loc. BAIA MARE, str. GHEORGHE SINCAI NR. 46, cam. 105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie servicii tiparire buletine de vot pentru alegerile locale din iunie 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor locale din 2012 ? aproximativ un numar de 1 898 400 bucati buletine de vot. Serviciul include atat tiparirea propriu zisa cat si capsarea paginilor/buletin de vot, sortarea, ambalarea, manipularea si depozitarea acestora
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este 7974 lei? perioada de valabilitate este 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalPentru virament bancar: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL MARAMURES, cont RO 13 TREZ 43623510120XXXXXPentru instrumentul de garantare-se va completa Formularul nr. 1Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de achizitii sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare, in original, in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Ofertantii care vor constitui garantia de participare cf.art.16(2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca suntinclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr.2, acesta fiind prezentat in original, odata cu garantia de participare inainte de deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri toti asociatii trebuie sa indeplineasca conditia de I.M.M si instrumentul de garantare poatefi emis de oricare dintre asociati in cuantumul total stabilit de autoritatea contractantaAutoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform Art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raportcu valoarea estimata a contractului suma de 3987 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. ( Formular nr. 3).Modul de restituire a garantiei de buna executie: Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 - se va completa Formularul nr. 5- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 - se va completa Formularul nr. 6- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - se va completa Formularul nr. 7.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr.8.-Se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata.- declaratieprivind calitatea de participant la procedura ? se va completa Formularul nr. 9In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta aceste documente.In cazul in care ofertantul are untert sustinator : tertul sustinatorvacompleta doar formularele nr. 5 sinr. 8.In cazul in care ofertantul are unsubcontractant : subcontractantva completa doar formularul nr. 8.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator ONRC - document se prezintain original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic ? grupa 181 Tiparire si activitati de servicii conexe tiparii, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 797 400 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani (Cerita cel mult 2 contracte cu obiect prestare servicii tiparire buletine de vot, pliante, ziare etc., care sa insumeze o valoare de 398700 lei).Cerinta 2 Informatii privind dotarile specifice: Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune op. ec. pt indeplinirea ontractului. Cerinta 3 Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile de contract.Cerinta 4 Spatiu necesar pentru tiparire, activitati conexe, depozitare 28 to de hartie sibuletine de vot tiparite, asigurat contra intemperiilor, efractiei, incendiului, oricarei forme de sustragere, distrugere sau alterare a buletinelor.Inf./acte care atesta folosinta spatiului (CF, contract inchiriere etc)Prestatorul va asigura conditii de securitate, sisteme de supraveghere video asupra spatiilor unde se tipareste, se finiseaza, se manipuleaza, se depoziteaza buletinele de vot. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINE DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer