Achizitie publica - Achizitie servicii tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare din 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 337481
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337481/16.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare din 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI CLUJCod fiscal: 4288012, Adresa: B-DUL 21 DECEMBRIE 1989 NR.58, Cluj-Napoca, Telefon: 0264597075, Fax: 0264597075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 21 DECEMBRIE 1989 NR.58, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400094, telefon: +40 264503300, fax: +40 264591637, persoana de contact: LUCIA TODORAN ? consiliercancelaria prefectului
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-ul 21 Decembrie nr. 1989 nr. 58 Cluj Napocajud. Cluj cod postal 400094
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare din 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciide tipografie si conexe in vederea tiparirii buletinelor de vot pentru alegerile parlamentare 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 396, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de 7.920lei ? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Pentru viramentul bancar : INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI CLUJ, RO 23 TREZ 21623510120 XXXXX, BN TREZORERIA CLUJ ? NAPOCAPentru instrumentul de garantare ? se va completa formularul nr. 1. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de achizitii sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare, in original, in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 2, acesta fiind prezentat in original, odata cu garantia de participare inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.( Formular nr. 3).Modul de restituire a garantiei de buna executie: Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. prezentarea declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006- se va completa Formularul nr. 52. prezentarea declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006- se va completa Formularul nr. 63. prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. ? se va completa Formularul nr. 74.prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa Formularul nr.85. prezentarea declaratiei de privind calitatea de participant la procedura ? se va completa Formularul nr. 9NOTA: Documentele solicitate vor fi prezentate in original .In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta aceste documente.In cazul in care ofertantul are untert sustinator : tertul sustinatorvacompleta doar formularele nr. 5 sinr. 8.In cazul in care ofertantul are unsubcontractant : subcontractantva completa doar formularul nr. 8. Certificat constatator ONRC- document se prezintain original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate , obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic ? grupa 181 Tiparire si activitati de servicii conexe tiparii, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilorprivind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiValoarea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie minim 396.000lei.In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Fiecare asociat va completa formularul nr. 10Curs BNR euro 31.12.20094, 2282Curs BNR euro 31.12.20104, 2848Curs BNR euro 31.12.20114, 3197
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult trei contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire: buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 396.000 leiCerinta nr. 2 ? Informatii privind dotarile specifice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiCerinta nr. 3 ? Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, numarul de personal minim asigurat sa fie de 40 .Cerinta nr. 4 - Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operat, Cerinta nr. 5 - spatiului necesar pentru tiparire, activitati conexe, manipulare, depozitareain jur de 30 to de hartie pentru tiparit, a sacilor cu buletine de vot , spatiu obligatoriu asigurat sa fie de minim 2.000 mp, asigurat contra efractiei, incendiului si oricarei forme desustragere , distrugere sau alterare a buletinelor de vot . Ofertantul va asigura spatiul necesar depozitarii buletinelor de vot tiparite, spatiucare trebuie asigurat impotriva efractiei, incendiilor si intemperiilor conform Normelor generale de aparare impotriva incendiilor emise de M.A.I.prin Ordinul nr. 163/2007.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul)Acord de asociere (daca este cazul) Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 12:29