Achizitie publica - Achizitie servicii tipografice si servicii conexe a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 323969
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323969/11.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii tipografice si serviciiconexe a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratieipublice locale din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BISTRITA-NASAUDCod fiscal: 4347798, Adresa: BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Telefon: 0263/216150 INT108, 0745162284, Fax: 0263/214235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 263216150/+40 745162284, fax: +40 263214235, persoana de contact: SILVIA OLARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BISTRITA-NASAUD, MUNICIPIUL BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, SALA 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii tipografice si serviciiconexe a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratieipublice locale din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de tiparire a unui nr. aproximativ de 1.166.200buc. buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratieipublice locale din anul 2012Formatul si dimensiunile buletinelor de vot este prezentat in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de4.000lei. Modul de constituire a garantiei de participare: numerar, la casieria autoritatii contractante;sauprin virament bancar ;Cont: RO55TREZ1015005XXX003138, Trezoreria Bistrita, Cod Fiscal 4347798; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta obligatoriu o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor, Formularul 10
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Nota: Operatorii economici care au calitatea dovedita de IMM pot beneficia, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, de reducerea cu 50% a valorii stabilita drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? Formularul 22)Declaratia privind neincadrarea in situatiile reglementate de art. 181 din OUG 34/2006- Formularul 33)Declaratia pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 44)Certificat fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depune oferta .5)Certificat fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.6)Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul nr. 57)Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu se afla in situatiile reglementate de art. 69^1 din OUG 34/2006 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni ref. la declararea starii de faliment.Pentrupersoane juridicestraine: Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, tradus in limba romana, traducere autorizata si legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani a ofertantului va fi mai mare de 350.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta demonstrata cu servicii similare.Ofertantul va prezenta lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare mai mica sau egala cu valoarea estimata a contractului de 250.000 lei., 2.Asigurarea cu personal-Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 3.Capacitate tehnica de producere a buletinelor de vot in conditii de calitate-Declaratia referitoare la echipamentele tehnice, utilaje adecvate prelucrarii hartiei pentru realizarea buletinelor de vot.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 11:35