Achizitie publica - Achizitie servicii tipografice si servicii conexe a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.
Detaliu pentru invitatia numarul 337324
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337324/12.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii tipografice si servicii conexe a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BISTRITA-NASAUDCod fiscal: 4347798, Adresa: BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Telefon: +40 0263216150/+40 0745162284, Fax: +40 0263214235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 263216150, fax: +40 263214235, persoana de contact: SILVIA OLARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL BISTRITA-NASAUD, MUN. BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii tipografice si servicii conexe a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii tipografice si servicii conexe a unui numar de 576.600 buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor Camerei Deputatilor si Senat din anul 2012.Formatul si dimensiunile buletinelor de vot este prezentat in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Valoarea medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani a ofertantului va fi mai mare de 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Experienta demonstrata cu servicii similare.Ofertantul va prezenta lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare mai mica sau egala cu valoarea estimata a contractului de 133.000 lei., 2) Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 3) Capacitate tehnica de producere a buletinelor de vot in conditii de calitate.Ofertantul trebuie sa detina utilaje care sa poata imprima hartia de tip bobina, masina de numarat, ghilotina, masina de faltuit precum si spatiu de depozitare in supr. de cel putin 260 mp. compartimentat. 1) Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 15:06