Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii tipografice si servicii conexe a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.


Detaliu pentru invitatia numarul 337324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BISTRITA-NASAUD
Numar invitatie: 337324/12.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii tipografice si servicii conexe a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BISTRITA-NASAUDCod fiscal: 4347798, Adresa: BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Telefon: +40 0263216150/+40 0745162284, Fax: +40 0263214235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 263216150, fax: +40 263214235, persoana de contact: SILVIA OLARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL BISTRITA-NASAUD, MUN. BISTRITA, STR.PIATA PETRU RARES, NR.1, JUD. BISTRITA-NASAUD, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii tipografice si servicii conexe a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii tipografice si servicii conexe a unui numar de 576.600 buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor Camerei Deputatilor si Senat din anul 2012.Formatul si dimensiunile buletinelor de vot este prezentat in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de2.600 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: - numerar, la casieria autoritatii contractante;sau prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor);Cont: RO55TREZ1015005XXX003138, Trezoreria Bistrita, Cod Fiscal 4347798; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta obligatoriu o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor, Formularul 10 din Sectiunea III.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Nota: Operatorii economici care au calitatea dovedita de IMM pot beneficia, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, de reducerea cu 50% a valorii stabilita drept garantie de buna executie, Formularul 10 din Sectiunea III
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 din Sectiunea III Formulare;2)Declaratia privind neincadrarea in situatiile reglementate de art.181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 3 din Sectiunea III Formulare;3)DEclaratia pe propria raspundere privind calitateade participant la procedura - Formularul nr. 4 din Sectiunea III Formulare;4)Certificat fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depune oferta;5) Certificat fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depune oferta;6)Certificat de participare cu oferta independenta- Formularul 5 din Sectiunea III Formulare7) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 6 din Sectiunea III Formulare. 1) Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila insotita de mentiunea "conform cu originalul" cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.Pentru persoane juridice strain: Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, tradus in limba romana, traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Valoarea medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani a ofertantului va fi mai mare de 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Experienta demonstrata cu servicii similare.Ofertantul va prezenta lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare mai mica sau egala cu valoarea estimata a contractului de 133.000 lei., 2) Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 3) Capacitate tehnica de producere a buletinelor de vot in conditii de calitate.Ofertantul trebuie sa detina utilaje care sa poata imprima hartia de tip bobina, masina de numarat, ghilotina, masina de faltuit precum si spatiu de depozitare in supr. de cel putin 260 mp. compartimentat. 1) Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer