Achizitie publica - Achizitie servicii transport sanitar neasistat(nemedicalizat)
Detaliu pentru invitatia numarul 323116
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323116/02.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii transport sanitar neasistat(nemedicalizat)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: 0254214616, Fax: 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084, telefon: +40 254214616, fax: +40 254212516, persoana de contact: Negrea Liliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084, telefon: +40 254214616, fax: +40 254212516 - jud Hunedoara -sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii transport sanitar neasistat(nemedicalizat)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii transport sanitar neasistat(nemedicalizat)
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 868.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare( art. 278/1 din OUG 34/2006 ), exprimat in lei fara TVA este: 4.028, 68 LEI.Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria spitalului. Garantia de participare se prezinta in original la Spitalul Judetean de Urgenta Deva, judetul Hunedoara - la registratura, cel tarziu la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea : Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara /tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatie care determina excluderea din procedura de atribuire, conformn prevederilor art.181 lit.a), c1) sdi d)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Conf Ordin 314/21.10.2010).Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69/1 din OUG 34/2006- se va prezenta formular C se va solicita atat tertului susutinator cat si subcontractantului.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrarea in prevederileart.69/1 din OUG 34/2006 sunt: Silviu George Didilescu-manager, Vetuta Stanescu- director financiar contabil; Ioan Ludosean ? sef serviciu administrative, Negrea Liliana ? sef birou achizitii publice, dr. Palamar Marcel- sef sectie dializa, Iulia Bartan-consilier juridic.Formularul C se va solicita si tertului sustinator, conform art.13 din Legea 279/2011.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-original, copie legalizata, copie conform cu originalul. Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- original, copie legalizata, copie conform cu originalul. Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte(original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul valabila la data depunerii ofertei)a) ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la falimentOfertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii la cererea autoritatii contractante, privind rezultatul procedurii, documentele solictate in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de functionare (original /copie legalizata/xerocopie congorm cu originalul), Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ., Documente care sa ateste autorizarea si/sau acreditarea ofertantului, privind activitatea care face obiectul prezentei proceduri de achizitie de servicii.(autorizarea se elibereaza de catre DSP judeteana in baza ord.1519/2009 iar acreditarea de catre CNAS in baza ordin 545/2004), Documente care sa ateste asigurarea de raspundere civila privind persoanele transportate cu fiecare mijloc de transport destinate prestarii acestor servicii, a ofertantului-raspundere civila fata de terti.(conform art.646si 647 din legea 95/2006), Documente care sa ateste faptul ca mijloacele de transport destinate exclusiv acestor servicii au aviz/autorizatie/acreditare valabila emisa de organele competente sau alte organisme acreditate legal .(autorizarea se elibereaza de catre DSP judeteana in baza ord.1519/2009 ), Documente care sa ateste faptul ca fiecare din cei angajati in prestarea serviciului, care face obiectul prezentei licitatii, are cel putin pregatire de ambulantier, Prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: sediul autoritatii contractante sau SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 11:23