Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii veterinare


Detaliu pentru invitatia numarul 345347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICII PUBLICE SA Tulcea
Numar invitatie: 345347/16.04.2013
Denumire contract: Achizitie servicii veterinare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII PUBLICE SA TulceaCod fiscal: 22618640, Adresa: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Telefon: 0240515541, Fax: 0240515546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Romania, cod postal: 820156, telefon: +4 0240515541, fax: +4 0240515546, persoana de contact: Feodor Casian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC SERVICII PUBLICE SA Tulcea, sala de sedinte, str. Mahmudiei , nr.17, Tulcea, Roamania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serv decontaminare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii veterinare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii veterinare pentru animalele fara stapan din adapostul SC SERVICII PUBLICE SA TulceaContractul se va desfasura pana la 31.12.2013 cu posibilitate de prelungire cf. art, 6 din HG 925/2006Valoare minima 182.000 lei- valoare maxima 260.000Optiuni: prelungire conform art.6 din HG 925/2006 pana la 4 luni in fct. de necesitati si bugetul alocat.
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 000 - 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantiei de participare 3600 lei cf. art.85 lit a din HG 925/2006.-perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, min.60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor-garantia de participare se va constitui conform art.86 din HG925/2006: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original (model formular).-OP vizat de banca emitenta, cont : RO13BRDE370SV12152433700 BRD Tulcea-numerar depus la casieria autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor;;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota : Se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346 / 2004; In acest caz, dovada constituirii garantiei va fi insotita de ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Pentru constituirea garantiei in alte valute se va lua ca referinta cursul BNR al valutei respective afisat cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare.Ofertantul pierde garantia de participare cf. art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in conformitate cu art.90 din HG.925/2006 prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care partile convin constituirea garantiei prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.decl privind eligibilitatea- Formular 12.decl. privind neincadrarea in prev art181 din OUG34/2006 -Formular23.certificat privind calitatea de participant la procedura -Formular 34.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 45.decl privind neincadrarea in prev. art 69^1 din OUG 34/2006 -Formular5Persoane cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director General: Jipa Cezar, Director economic : Casian Feodor, jr. Dendrino Gabriela, ing. Rotaru Valentin; Presedinte CA : Zibileanu Stefana, membri CA Pohariu Daniel Iulian, Gudu Michael, Marinescu Silviu Stefan6.certif. fiscale eliberate de serv. Taxe si Impozite locale si de organele de administrare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor exigibile inluna anterioara celei in care se depun ofertele, in original /copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" .Ofertantii care depun certificate cu debite inregistrate la bugetele locale/stat vor fi descalificati.Documentele vor fi depuse acolo unde este cazul si de catre asociat, subcontractant, tert sustinator al ofertantului. -1.certificat constator emis de ORC de pe raza judetului unde isi are sediul ofertantul , din care sa rezulte ca la data limita de depunere a ofertelor, operatorul economic are autorizat cf. L359/2004 un cod CAEN corespondent obiectului contractului, cat si alte informatii relevante si reale (asociati, administratori, starea societatiid.p.dv. al legii insolventei etc.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.-diploma licenta medic veterinar.-atestat de libera practica medicala veterinara-aviz special privind desfasurarea activitatii de libera practica medicala veterinara eliberat de Consiliul Medicilor Veterinari Tulcea.Certificatul se va depune in original/copie cu mentiunea conform cu originalul .Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma);Persoane fizice/juridice straine.Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala in domeniul contractului pe cel mult ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, in domeniul obiectului prezentului contract sa fie de min. 350.000 lei .Pentru echivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2.-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii3 ani. Se solicita experienta similara cu valoare de minim 180.000 lei.Experienta similara se va dovedi prin prezentarea cel putin a unui document/certificat sau maxim 2 documente/certificate cumulate din care sarezulte ca ofertantul a prestat servicii similare in valoare de cel putin 180.000 lei;Pentru echivalenta lei/euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an., Cerinta nr. 3.-Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Declaratie pe propria raspundereprivind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamentetehnice, etc., de care dispune (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in vederea asigurarii calitatii., Cerinta 4-Declaratie privind efectivul mediu angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani cat si specializarea acestora.Cel putin un medic veterinar., Cerinta 5 -Informatii privind subcontractantii.Daca anumite parti din contracturmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declaratiindiferent de procent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer