Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii veterinare CSVA Urechesti


Detaliu pentru invitatia numarul 351495
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BACAU
Numar invitatie: 351495/31.07.2013
Denumire contract: Achizitie servicii veterinare CSVA Urechesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BACAUCod fiscal: 4535830, Adresa: Str.Bucovinei nr.21, Bacau, Telefon: 0234586233, Fax: 0234586372
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Bucovinei nr.21, Bacau, Romania, cod postal: 600245, telefon: +40 234586233, fax: +40 234586372, persoana de contact: Daniela Stroea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Bacau, str. Bucovinei nr. 21, loc. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii veterinare CSVA Urechesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de servicii veterinare aferente CSVA Urechesti
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 31, 415 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
314, 15 lei reprezentand 1 % din valoarea estimata a contractului conform art 43 al 1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se constituie conf art 86 al 1 din HG 925/2006 astfel: prin virament in contul nr RO77TREZ0615005XXX000178, deschis la Trezoreria Bacau, CUI 4535830, sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in orignal, a se completa in acest caz Formularulul nr.11 din sectiunea Formulare; in cazul unei contestatii, respinsa ca nefondata de catre CNSC, se va retine contestatorului suma calculata conform art 278 ind 1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 zile , calculata de la termenul limita de depunerea ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta , se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 12ADeclaratie privind neancadarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- Formular 12BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12CDeclaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art 69 ind 1 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ord 314/2010 al ANRMAP.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.69 ind 1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz contrar, urmand a fi exclusi de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Referitor la art 33 ind 1 din OUG 34/2006 si conf. Art 2 din ordinul 170/2012, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul DSVSA Bacau, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr.Vlad Gheorghita-Director executiv, Dr.Vrabie Niky Liviu-Director executiv adj, Ec.Parlea Gina-sef serv.economic si ad-tiv. Vor fi prezentate intocmai documentele solicitate prin documentatia de atribuire
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Capaciatate tehnica de desfasurare activitate
60
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer