Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie serviciul de tiparire, capsare, impachetare si depozitare a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat, din data de 09.12.2012


Detaliu pentru invitatia numarul 338167
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului - Judetul Constanta
Numar invitatie: 338167/25.10.2012
Denumire contract: Achizitie serviciul de tiparire, capsare, impachetare si depozitare a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat, din data de 09.12.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul ConstantaCod fiscal: 4515760, Adresa: B-dul Tomis, nr.51, Constanta, Telefon: +40 0241617788, Fax: +40 0241615672
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis, nr.51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241617788, fax: +40 0241615672, persoana de contact: Roland Frunza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Tomis, nr.51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241617788, fax: +40 0241615672, persoana de contact: Roland Frunza
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie serviciul de tiparire, capsare, impachetare si depozitare a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat, din data de 09.12.2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tiparirea, capsarea, impachetarea si depozitarea buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat, din data de 09.12.2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 591 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 6.651 lei. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul R062TREZ23123510120XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara T.V.A.. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul A din sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular B din sectiunea FormulareCerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular C din sectiunea Formulare din care sa rezulte calitatea de participant la procedura (unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic.Cerinta nr. 4 - Certificat de participare la procedura cu oferta independent, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formular C1 din sectiunea Formulare.Cerinta nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 - Formular C2 din sectiunea Formulare.In situatia in care exista persoane conform prevederilor art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 ofertantul va fi exclus de la procedura.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Bogdan Iulian Hutuca - Prefect2. Radu Volcinschi - Subprefect3. Simona Bocioaga - Consilier Juridic4. Simona Pircalabu - Expert5. Titus Gageatu - Consilier6. Roland Frunza - Consiier Juridic7. Dan Negoescu - ConsilierCerinta nr. 6 - Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul. Pentru rezidentii romani, se solicita certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, precum si certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.- in baza certificatelor de atesare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local si bugetul de stat in luna anterioara celei in care depune oferta pentru prezenta procedura de atribuire. I Persoane juridice/fizice romane: 1. Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.2. Sa dovedeasca faptul ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Codul CAEN trebuie sa corespunda Codului comun emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic3.Sa dovedeasca faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, din care sa rezulte ca este operativa in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire in cazul in care la oferta a fost depus in copie conform cu originalul.4.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul)Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului competent (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare) in original/copie legalizata sau copie conform cu originalulII. Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea operatorului economic pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 332.591 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult 3 contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc, care sa insumeze o valoare de 332.591 lei., Cerinta nr.2 - Prezentarea a minim unei recomandari din partea unor beneficiari, in care sa fie evidentiat faptul ca ofertantul a prestat servicii de tiparire de complexitatea cererii de oferta., Cerinta nr.3 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de tehnici de imprimare si tiparire tip bobina (rezerva min. 1 masina rotativa) suficiente pentru realizarea la termen, calitativ si in conditii de siguranta, a contractului de prestari de servicii., Cerinta nr.4 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamente tehnice care pot realiza un serviciu de calitate si la termen., Cerinta nr.5 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de spatii (min. 300 m.p.) de depozitare si manipulare a hartiei, buletinelor de vot si a deseurilor rezultate, precum si a unor bobine cu greutatea cuprinsa intre 450-500 kg hartie de tip bobina de 84 cm sau 61 cm., Cerinta nr.6 - Informatii privind efectivul mediu anual. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare a personalului (tehnoredactori, corectori, personal calificat in domeniul tipografic). Ofertantul trebuie sa fie atestat in domeniul calitatii conform Standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro si site www.prefecturaconstanta.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer