Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie si montaj Baterii de acumulatoare electrice de 220 Vcc, conform caiet de sarcini


Detaliu pentru invitatia numarul 334804
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Numar invitatie: 334804/04.09.2012
Denumire contract: Achizitie si montaj Baterii de acumulatoare electrice de 220 Vcc, conform caiet de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.Cod fiscal: RO 14949669, Adresa: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250746984, Fax: 0250732147
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si Servicii in domeniul hidro)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie si montaj Baterii de acumulatoare electrice de 220 Vcc, conform caiet de sarcini
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie si montaj Baterii de acumulatoare electrice de 220 Vcc, conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 31430000-9 - Acumulatori electrici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.garan.de part.=2.000lei, conf.art.85 lit.a)HG nr.925/2006.Perioada de valab.a garan.de part.este egala cu perioa.de valab.a ofertei respec.de min.90 zile cu incep.de la data lim.de depun.a ofertelor. Garantia part.se va consti.conf.art.86 din HG nr.925/2006 astfel: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul si pentru perio.prevazuta in document.de atrib.min.90 zile).Garan.trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de gar. trebuie sa prevada daca plata garant.se va executa: -conditionat, respectiv dupa constat.culpei persoanei gar., in confor.cu contractul garantat;sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decla.acestuia cu privire la culpa perso.garant.b)OP confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c)Lichid. depuse la casieria autoritatii contra.Cont RO80WBAN2511000039500064 deschis la Intensa SanPaolo Suc.Rm.Valcea. Pentru ofertantii I.M.M-uri garan.de particip.va fi insotita de declara.ca firma este inscrisa in catego. int. mici si mijlocii, in confor.cu conditiile art.3din Legea 346/2004.In acest caz ofertantii pot participa la pro. de achizitie beneficiind de reducere 50% la cuant.garan de particip.(respectiv 1000lei)NOTA: Instrum.prin care s-a constituit garan.de particip.se prezinta in SEAP cu documentele depuse pentru procedura, ulterior fiind transmis si originalul Autorit.contract.Ofertantul pierde garantia de particip.conf.art.87 din HG nr.925/2006 daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabili.a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., nu constit. garan.de buna executie in perioada de valabili.a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile dela semnare contract.c)oferta sa fiind stabilit castiga, refuza sa semneze contract.de achiziti publica in perio.de valabil.a ofertei; d)ofertant.va depune contest.la CNSC si aceasta va fi respinsa.Cuant.retinut conf.art.278^1, lit.a)OUG 34/2006 este 1000 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituiin cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractuluiprin Scrisoare de Garantie Bancara din sumele datorate fara TVA in conformitate cu dispozitiile articolelor 89 si 90 din HG nr 925/2006 si prevederile HGnr 1045/2011 sau prin virament bancar in termen de 5 zile de la semnarea contractului de furnizare fara obiectiuni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (formular A) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(formular B)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.Cerinta nr. 3Certificat de participare la proceduracu oferta independenta conform Ordin 314/ 12.10.2010(formular D)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.Cerinta nr. 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si contributiei pentru asigurarile sociale de stat Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieFormulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 13)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieDeclaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. Prala Stefan ? Director; Ing. Botoran Mircea ? Director Adj. Tehnic;Ec. Stefanescu Radu ? Director Adj. EconomicIng. Bavita Daniel ? Director Adj. ComercialDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.Cerinta nr. 6 Declaratia de participant la procedura a agentului economic. (Formular C) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice. Cerinta nr. 1Certificat de inregistrare al persoanei juridice (copie) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formular C1 si anexa)Cerinta nr.2Recomandari din partea a maxim 2 beneficiari (formular C1.2) Cerinta nr. 1Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO9001:2008 al agentului economic participant la procedura de achizitie publica la data depunerii ofertei. (copie)Cerinta nr.2Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001 :2005 al agentului economic participant la procedura de achizitie publica la data depunerii ofertei. (copie)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer