Achizitie publica - Achizitie si montaj contoare electronice trifazate de energie electrica
Detaliu pentru invitatia numarul 331780
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331780/17.07.2012
Denumire contract: Achizitie si montaj contoare electronice trifazate de energie electrica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSENATUL ROMANIEICod fiscal: 4284070, Adresa: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 214142846, Fax: +40 214142844
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 214142804, fax: +40 214142853, persoana de contact: ALEXANDRU GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 214142804, fax: +40 214142853, persoana de contact: ALEXANDRU GHEORGHE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie si montaj contoare electronice trifazate de energie electrica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare, inclusiv montaj, pentru contoare electronice trifazate de energie electrica activa si reactiva, ce vor fi montate in camerele tablourilor electrice generale de iluminat si forta, din corpurile A1 si E3.
II.1.6) CPV: 38554000-3 - Contoare de electricitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 2.250 lei.Garantie de participare, constituita prin viramente bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau o societate de asigurari. Valabilitate: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantiei ce se va retine in cond art. 278 indice 1 din OUG 34/2006:1.125 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau o societate de asigurari, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie de eligibilitate Formular 12 A- declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din oug 34/2006, Formular 12 B- declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12 C- declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din oug 34/2006, Formular DAP 2 si Anexa cu persoanele responsabile;
- Declaratie privind participare la procedura cu oferta independenta, conform ORD ANRMAP 314/2010, Formular SAP 1;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat si locale, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. -certificat constatator registrul comertului, in termen de valabilitate-Societatea comerciala ofertanta trebuie sa detina cel putin atestat de tip B, emis de ANRE in conformitate cuOrdinul nr. 24/20.07.2007, cu completarile si modificarile ulterioare, privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri pe ultimul an, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului-Formular 12 E.Cifra minima sa fie de 200.000 lei, 2. Bilantul contabil la 31.12.2011 (sau un extras din acesta), inregistrat si vizat la organul financiar competent
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.O lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani de echipamente similare formular 12DSuma valorii contractelor sa nu fie mai mica de 100.000 lei, cu TVA inclus, 2.Prezentarea a cel putin 1 recomandare, 3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, 4. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in conformitate cu Formularul 12I; 1.Sistemul de Management al Calitatii SR EN ISO9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Garantie
10
Descriere: Garantia acordata contoarelor in numar de luni. Garantie minima acceptata 36 luni.Garantie maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar 120 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 08:19