Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SI MONTAJ LIFT LA PAVILIONUL CENTRAL DIN SPITALUL MUNICIPAL TURDA


Detaliu pentru invitatia numarul 351692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Turda
Numar invitatie: 351692/01.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE SI MONTAJ LIFT LA PAVILIONUL CENTRAL DIN SPITALUL MUNICIPAL TURDA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal TurdaCod fiscal: 4287971, Adresa: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Telefon: 0264/312420, Fax: 0264/311578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Romania, cod postal: 401103, telefon: +40 264312420, fax: +40 264311578, persoana de contact: Sorin Belu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Romania, cod postal: 401103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SI MONTAJ LIFT LA PAVILIONUL CENTRAL DIN SPITALUL MUNICIPAL TURDA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE SI MONTAJ LIFT LA PAVILIONUL CENTRAL DIN SPITALUL MUNICIPAL TURDA
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pot.art.43^1 din OUG 34/2006 modif.prin L.279/2011, gar.de partic.este oblig.Gar. de partic este 4200 lei. Per.de valab.a gar.de partic. este 90 de zile de la data limita de dep.a of. Gar.de part se constit: scris de gar.bancara, OP in contul RO78TREZ2195006XXX000887 TREZ TURDA, la casieria aut. contr. sau polita de asig. emisa de o societ de asig.. Echivalenta g.p. din lei in valuta se va realizata utilizandu-se cursul valutar stabilit de BNR pentru ziua publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Certif. de participare cu oferta independenta, conf. Ord. ANRMAP 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare lalicitatii cu oferta independenta- formular 12 C ;b) Declaratie privind eligibilitatea-formular 12 A;c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006 -formular 12 B;d)Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii la bugetul local. Acest certificat va fi emis de Primaria din razacareia apartin ofertantii.-Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala din care sa reaiasa ca nu au datorii fata de bugetul local si deasemenea va prezenta lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificatul de atestare fiscala trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de ofertant.e) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala. -Ofertantul va prezenta certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, din care sa reiasa faptul ca ofertantii nuau datorii la bugetul general consolidat al statului si de asemenea va prezenta lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferteleCertificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conformcu originalul semnata si stampilata de ofertant.f) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69 ^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG34/2006, aprobata cumodificarile si completarile ulterioare prin Legea 279/ 2011, cu modfificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: ; Manager Grumaz Vasile Tudor; Dir. Derner Marieta, Dir. Fin Cont Rus Virginia Rodica, Comisie Evaluate - Pop Gavril, Vlad Velia, Iuga Florin, Sasu Dorel, Expert Oprea Gh Mihaela II a) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care va fi eliberat in baza: - Legii nr. 26/ 1990 republicata, privind Registrul comertului, cu toate modificarile si completarile ulterioare.- Legii nr. 31/ 1990 republicata, privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare.- Acest certificat trebuie depus in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata sistampilata de ofertant.b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati( adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Datele din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorAutorizare ISCIR
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin400.000 lei . In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza incategoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiazade reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru abeneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoareprivind incadrarea in IMM).Prezentarea bilantul contabil pe ultimii trei ani ((2010, 2011, 2012), insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cumentiunea ? conform cu originalul?, vizate spre inregistrare laautoritati competente sau documentele echivalente acestora intara de origine a ofertantului. Pentru datele financiare in euro, seva considera cursul mediu din anii fiscali (2010, 2011, 2012)comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca, in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a furnizat si montat cel putin 1 buc. ascensor. Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sauechivalent.Se accepta si ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea, Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sauechivalent.Se accepta si ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer