Achizitie publica - ACHIZITIE SI MONTAJ SCAUNE DE TEATRU PENTRU SALA DE SPECTACOLE
Detaliu pentru invitatia numarul 323110
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323110/02.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIE SI MONTAJ SCAUNE DE TEATRU PENTRU SALA DE SPECTACOLE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL CULTURAL LUCIAN BLAGACod fiscal: 8650262, Adresa: Str. Lucian Blaga nr.45, Sebes, Telefon: 0258732939, Fax: 0258732939
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Lucian Blaga , nr.45, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258732939, fax: +40 258732939, persoana de contact: Totoianu Virgil Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bld. Lucian Blaga , nr.45, Sebes, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SI MONTAJ SCAUNE DE TEATRU PENTRU SALA DE SPECTACOLE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE SI MONTAJ SCAUNE DE TEATRU PENTRU SALA DE SPECTACOLE
II.1.6) CPV: 39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 329, 512 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 6.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 120 de zile.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, (conform model Formular ).- sau prin virament bancar si se vor folosi urmatoarele: Centrul Cultural Lucian Blaga, cod IBAN: RO87TREZ0055006XXX001771, deschis la Trezoreria Sebes, Cod Fiscal 8650262Pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea prin virament bancar a garantiei de participare, este obligatoriu ca la data si ora deschiderii ofertelor viramentul bancar sa poata fi confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante. (la data deschiderii ofertelor, comisia de evaluare va verifica viramentul bancar in extrasul de cont al autoritatii contractante datat din ziua anterioara deschiderii ofertelor, nefiind posibila obtinerea extrasului de cont din ziua deschiderii ofertelor)In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform Anexa nr.1 prevazut in sectiuneaformulare si va fi prezentata in original, atasata la Plicul exterior.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, esalonat, cu conditia constituirii sumei initiale de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA , dar nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contractului de ambele parti. In acest sens, contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de la data emiterii si pana la dataincheieriiprocesului verbal de receptie finala a lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formular nr.1Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formular nr.2Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr.3Cerinta nr.4Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeCerinta nr.5 Certificatele de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Totoianu Virgil Radu - manager-Stefan Mihai ? contabil sef 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor) din care sa rezulte ca: - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata (copie conform cu originalul, semnata si stampilata).2.Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, conform Formular nr.12
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra mediede afaceri pe ultimii trei ani ?minim329000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Valoarea minima a livrarilor de produse similare efectuate in ultimii 3 ani sa fie 329000 fara TVA, Cerinta nr. 2Informatii privind asociatii, Cerinta nr.3Informatii privind subcontractarea, Cerinta nr.4Cel putin o recomandare pentru contracte similare, Cerinta nr.5Mostre de material de tapiterie si scaun Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pfinanciar =(pret minim/pret n)x80, unde pn=pretul ofertei
Termen de livrare si montaj
20
Descriere: pana la 30 zile ?20 pct. (nu se acorda punctaj suplimentar); intre 31- 60 zile - 20 puncte; intre 61- 90 zile - 10 puncte; peste 90 zile - oferta neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 11:07