Achizitie publica - Achizitie si montaj sistem scaune sala spectacol a Operei Comice pentru Copii din Calea Giulesti nr. 16, sect. 6 Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 337159
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337159/10.10.2012
Denumire contract: Achizitie si montaj sistem scaune sala spectacol a Operei Comice pentru Copii din Calea Giulesti nr. 16, sect. 6 Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOPERA COMICA PENTRU COPIICod fiscal: 15263455, Adresa: Calea Giulesti, nr.16, sector 6, Bucuresti, Telefon: 3192819, Fax: 3192819
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Giulesti, nr.16, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 020932, telefon: +40 213192819, fax: +40 213192819, persoana de contact: KRISZTINA AMBRUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Giulesti, nr.16, sector 6, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie si montaj sistem scaune sala spectacol a Operei Comice pentru Copii din Calea Giulesti nr. 16, sect. 6 Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie si montaj sistem scaune sala spectacol a Operei Comice pentru Copii din Calea Giulesti nr. 16, sect. 6 Bucuresti
II.1.6) CPV: 39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 6.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 120 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: in lei, respectandu-se prevederile art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin ordin de plata (cont RO69TREZ7065006XXX009655- deschis la Trezorerie sector 6, CUI 15263455, se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform Anexa nr.1 prevazut in sectiunea formulare si va fi prezentata in original, atasata la Plicul exterior.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, esalonat, cu conditia constituirii sumei initiale de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA , dar nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contractului de ambele parti. In acest sens, contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de la data emiterii si pana la data incheierii procesului verbal de receptie finala a lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formular nr.1Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formular nr.2Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr.3Cerinta nr.4Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr.5 Certificatele de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Smaranda Oteanu-Bunea - Manager-Viorica Petrovici - Dirctor Adjunct-Dumitru Balasoiu ? contabil sef-Viorel Craciun - Administrator patrimoniu-Amelia Dondera - Consilier juridic-Anne-Marie Frey - sef atelier tehnic scena-Madalina Cioaca - Economist 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor) din care sa rezulte ca: - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata (copie conform cu originalul, semnata si stampilata).2.Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, conform Formular nr.12
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ?minim 320000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Valoarea minima a livrarilor de produse similare efectuate in ultimii 3 ani safie 320000 fara TVA, Informatii privind asociatii, Informatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
200
Descriere: Pretul cel mai scazut primeste punctajul cel mai mare. Pentru celelalte formula este Pfinanciar =(pret minim/pret oferta)x80
Termen de livrare
50
Descriere: Descriere criteriu: Termenul minim acceptat sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 7 zile si termenul maxim acceptat, peste care oferta va fi considerata neconforma este de 60 de zile. Termenul de livrare cel mai scazut primeste punctajul maxim. Pentru celelalte, formula este T=T minim ofertat/T ofertax20 (termenele vor fi exprimate in zile)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 22:41