Achizitie publica - Achizitie si montaj tamplarie PVC cu geam termopan
Detaliu pentru invitatia numarul 336973
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336973/09.10.2012
Denumire contract: Achizitie si montaj tamplarie PVC cu geam termopan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02545Cod fiscal: 4267052, Adresa: soseaua Panduri nr.68-72, Bucuresti, Telefon: 319.59.67, 319.48.80/253, Fax: 319.59.67
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie si montaj tamplarie PVC cu geam termopan
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru achizitie si montaj tamplarie PVC cu geam termopan, cantitati min. 22, 12mp ? max. 1039, 28 mp ferestre pvc, culoare stejar inchis. Cel mai mare contract subsecvent achizitie si montaj tamplarie PVC cu geam termopan, 125.016, 00 lei fara tva (416, 72 mp).
II.1.6) CPV: 44221100-6 - Ferestre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 784 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: ? prin scrisoare de garantie bancara (Formularul 10 - SECTIUNEA IV) , eliberata de o societate bancara sau de asigurari din Romania sau dupa caz, de o societate bancara sau de asigurari din strainatate, in original, sau? ordin de plata confirmat pana cel tarziu la data si ora depunerii ofertei in contul de garantii alUniversitatii Nationale de Aparare ?Carol I? nr. RO58TREZ7055005XXX000168 deschis la Trezoreria Sector 5, sau? numerar la casieria unitatii, pana cel tarziu la data si ora depunerii ofertei.Dovada constituirii garantiei va fi introdusa in SEAP (scanata, conform cu originalul) in rubrica specifica si prezentata la sediul autoritatii contractante in original (in cazul constituirii cu instrument de garantare)pana cel tarziu la data si ora depunerii ofertei.Valoarea garantiei de participareeste obligatorie, iar cuantumul estede: 6.234, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.I.M.M. ?urile pot solicita reducerea cuantumului garantiei solicitate cu 50%, caz in care vor completa o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in aceasta categorie. ((Formularul 15 - SECTIUNEA IV formulare)
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractelor subsecvente fara tva, in lei, prin scrisoare de garantie - Formularul 14 - SECTIUNEA IV (formulare), emisa de o societate bancara sau de asigurari din Romania sau dupa caz, de o societate bancara sau de asigurari din strainatate, in original sau ordin de plata in contul de garantii alUniversitatii Nationale de Aparare ?Carol I? nr. RO58TREZ7055005XXX000168 deschis la Trezoreria Sector 5 sau prin depunere in numerar la casierie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Prezentarea Formularului 1 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat din care sa rezulte ca ofertantulnu se incadreaza in nici una din prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Indeplinirea cerintei va fi demonstrata si de catre tertii sustinatori daca este cazul (acestia trebuie sa prezinte la randul lor documentele solicitate ofertantului/candidatului).Cerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundereModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii2. Prezentarea Formularului 2 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Indeplinirea cerintei va fi demonstrata si de catre tertii sustinatori daca este cazul (acestia trebuie sa prezinte la randul lor documentele solicitate ofertantului/candidatului).Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii3. Prezentarea Formularului 3 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat , conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 ? conflictul de intereseModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii4. Prezentarea Formularului 4 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat conform modeluluiIndeplinirea cerintei va fi demonstrata atat de tertii sustinatori sau de catre subcontractanti daca este cazul (acestia trebuie sa prezinte la randul lor documentele solicitate ofertantului/candidatului).La nivelul autoritatii contractante, persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ordonator de credite (rectorul UNAP Carol I) - Gl. lt. prof. univ. dr. Teodor FRUNZETI, Contabil sef ? col. Doru ENACHE, Consilier juridic ? mr. Sorina RADUICA, Director administrativ Serghei IONITA.Comisia de evaluare : Popa Doru ? presedinte, Stefan Nicoleta ? membru, Bogdan Laura ? membru.Incadrarea ofertantului in una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura de atribuire.Cerinta nr. 5 Informatii privind asociereaModalitatea de indeplinire5. Prezentarea Formularului 7 ? SECTIUNEA IV (formulare)reprezentand ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie? ce se va completa conform modelului. Cerinta nr. 6 Corespondenta obiectului contractului cu obiectul de activitateModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii6. Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Certificatul constatator emis de ONRC va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota: - pentru persoane juridice straine: se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.- pentru persoane fizice: se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.In cazul asocierii unui grup de operatori economiciin scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privindcapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii certificatului constatator in copie cu mentiunea conform cu originalul, autoritatea contractanta v-a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in etapa evaluarii ofertelor, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media a cifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului, egala sau mai mare cu valoarea estimata a contractului subsecvent pe anul 2012 (125.016 lei).Nivel minim impus al cifrei de afaceri pe ultimii trei ani - 125.016 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 8 Informatii privind capacitatea tehnica Lista principalelor livraride produse efectuate in ultimii 3(trei) ani (continand valori, perioade, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea in copie a cel putin unui document / contract / proces-verbal de receptie sau a unui numar de maxim 5 (cinci) documente / contracte / procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare obiectului contractului., Cerinta nr. 9 Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare , in xerocopie, din care sa rezulte denumirea subcontractantului, partea din contract ce urmeaza a fi subcontractata (solicitare valabila in cazul in care contractul este executatprin subcontractanti) Cerinta nr. 10 Implementarea sistemului de management al calitatii - prezentarea unui certificat emis de un organism independent care atesta ca ofertantul are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi care sa ateste conformitatea cu standardul mentionat mai sus sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme un nivel corespunzator al calitatii. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.In cazul asocierii unui grup de operatori economici cerinta trebuie sa fie indeplinita de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 10:12