Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie si montare echipamente de joaca pe domeniul public al Municipiului Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 340145
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 340145/27.11.2012
Denumire contract: Achizitie si montare echipamente de joaca pe domeniul public al Municipiului Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Revolutiei, nr.75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257255818, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 12 ? Serviciul Edilitar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie si montare echipamente de joaca pe domeniul public al Municipiului Arad
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare si montare echipamente de joaca pe domeniul public al municipiul Arad
II.1.6) CPV: 43325000-7 - Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 903.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de particip :2000 lei .Perioada de valab.a gar. de particip. =90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constit. a gar. de particip.: numerar la casieria AC, instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. banc. sau soc.de asig. in favoarea AC(art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau Ordin de plata (vizat de banca) sau fila CEC insotite de extrasulcont..Cont ptr. gar.de particip. la licit. al Mun. Arad : RO40TREZ0215006XXX006669. Cf. art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care ladata si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constit. Gar. de particip.in forma, cuantumul si per. de valabil. solicit. in prezenta doc. de atribuire.Ofertantii care vor constit. Gar.de particip. Cf. art.16 (2)din L 346/2004, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categ. si vor completa Form.10
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a 1Declaratie privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere in conformitate cu Formularul 2 ? original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular) Autoritarea contractanta va exclude din prezenta proc. de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor completa si depunedeclaratia pe propria raspunderein conformitate cu Formularul 3-original) (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a 3 - Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidate al statuluiatestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, din care sa reiasa situatia obligatilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar / declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens. Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii) ?conform cu originalul? , la care se adauga traducerea autorizata a acestora in limba romana.-Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania, din care sa reiasa situatia obligatilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.a 4 Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentaOfertantii vor completa si depune declaratiain conformitate cu Formular nr.8 ? original, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).a 5 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. Formularul 4 (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular). Ofertantii vor completa si depune o decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev.art. 69 ^1 din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare in original.In vedereadovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Falca Gheorghe, Primar al Municipiului Arad, TitirigaCatalin Viceprimar, Bognar Levente Viceprimar , Consiliei Municipali Lia Ardelean, Bilcea Ovidiu, Cismasiu Mariana, Ciupe Ionel, Czister Kalman-Andras, Dolha Ioan, Farcas Ioan, Galis Florin, Ghilinta Gheorghe , Gligor TeodorLazurca Adrian Catalin, Lupas Marin, Maris lorin, Mihuta Tristan Gheorghe, Mosneag Vasile Ovidiu, Nicsanu Marcela Ana Pistru Popa Simona Geanina, Rotaru Viorica Florica, Rus Eugen Vasile, Varga Glad Aurel, Vlaicu Hergane Traian Ioan , , Macra Claudia ? Ordonator Princip.Credite, Elena Portaru, Director Executiv, Ciprian Puie consilier juridic, Comisia de evaluare a ofertelor: D-na Claudiu Stana, presedinte, Membri: Elena Portaru director executiv, Hodor Marcel consilier, Teretean Camelia, consilier, Daniel Pruteanu , consilier Membri de rezerva: Varga Francisc, Pecican Iosif, consilieri.: Ofertantul clasatpe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata.Se vor prezenta urmatoarele documente pentru tertul care sustine operatorul economic: 1. Angajament ferm privind sustinerea financiara/tehnica si/sau profesionala, dupa caz. La deschiderea ofertelor, angajamentul ferm va fi prezentat in forma autentica, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare ? Formular 15 din Capitolul III. Vom lasa la latitudinea ofertantului modelul de prezentare a angajamentului, cu conditia respectarii prevederilor art. 186, art. 190 (dupa caz) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu prevederile art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2 Persoana care asigura sustinereafinanciara tehnica si/sau profesionalanu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d Persoane juridice romane Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Ofertantii vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii ? conform cu originalul?)Pentru persoane fizice romane: Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente ( copie semnata si stampilata ( cu stampila unitatii) ? conform cu originalul ?) ?)La solicitarea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatului procedurii, va prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular)Dovada unei forme de inregistrare ? persoane juridice straine 1.Documente edificatoare care sa dove-deasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legaledin tara in care ofertantul este rezident , precum si un Certificat de Rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinator: III.2.3a1) Se va prezenta lista privind experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani(se considera ultimii 3 ani pana la datalimita de depunere a ofertelor) au efectuatcel putin 1 contract al carui obiect a constat in furnizarea unor produse similare celor ce fac obiectul procedurii de atribuire, contract/cu valoare de cel putin 100.000 lei.Convertirea din lei in euro si viceversa pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON.Anul 2011:1 euro =4, 2379 RONOfertele care nu prezinta copii relevante de pe partile contractului/contractelor vor fi declarate inacceptabile cf. art. 36din HG 925/2006 Cerinta de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9011:2008, valabil cel putin pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita cumulativ de toti membrii asociatiei. Nu se admit asociati necertificati.Seaccepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audita fost finalizat si din el reise ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 Sisteme de management de mediu sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent. In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2005 Sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul unei sustineri/subcontractari, tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara Pretul ofertei 75 pcte din care a) Leagan2 locuri 10 puncte b)modul de joaca 20 pcte c)tobogan spiral cu turn 15pcte d)tobogan drept min=10pcte e)balansoar din lemn 5pcte f)pavele din cauciuc 2pcteg)groapa de nisip 2pcte h)panou de informare 2pcte i)gard de imprejmuire 5pcte j)amenajare teren 4pcte Pe fiecare tarif mentionat mai sus punctajul se va calcula astfel: Pmax=punctaj maxim = nr de punct maxim mentionat mai sus pentru fiecare tarifPr min= pret minim ofertatPrn= pret ofertat Pn= punctajul ofertei Pmax=Prmin= nr de punct maxim mentionat mai sus pentru fiecare tarifPentru cel mai mic pret ofertat se acorda punctajul maxim., Pentru alte preturi ofertate, punctajul se va calcula: Pn= ( Pret min/Pret n)x nr de puncte maxime mentionate mai sus pentru fiecare tarif
Perioada de garantie acordata produselor
25
Descriere: Componenta tehnica Punctajul pentru factorul de evaluare Perioada de garantieDmax=durata de garantie maxima ofertata Dn= durata de gar.ofertata Pmax= punctaj maxim = 25 puncte Pn= punctajul ofertei. Ptr. durata de gar.cea mai mare se acorda punctajul maxim. Ptr. celelalte durate de gar. ofertate, punctajul se va calcula : Pn = Dn/Dmax X Pmax. Durata maxima de garantie punctataeste de 36 luni. Peste 36 luni nu se puncteaza suplimentar. Durata minima de garantie a produselor acceptata este 24 luni. Sub aceasta durata, oferta va fi declarata neconforma.Punctaj total oferta Pt = Pf + Pth undePt=punctaj total Pf=punctaj financiar Pth = punctaj tehnic (punctajul ptr perioada de garantie acordata produselor) Total punctaj: 100 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dl. Claudiu Stana
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer