Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie si montare mobilier urban


Detaliu pentru invitatia numarul 351269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 351269/29.07.2013
Denumire contract: Achizitie si montare mobilier urban
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Revolutiei, nr.75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257255818, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 12 ? Serviciul Edilitar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie si montare mobilier urban
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare si montare mobilier urban constand din banci si cosuri de gunoi stradale, rasteluri pentru biciclete, pe domeniul public al municipiul Arad
II.1.6) CPV: 34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de particip :2000lei .Perioada de valab.a gar. de particip. =90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care Consiliul national de solutionare a contestatilor respinge contestatia AC retine 1% din valoarea estimate a contractului conform OUG 34/2006 art.278^.1 lit.a;prevederile alin 1 se aplica ti in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Modul de constit. a gar. de particip.: numerar la casieria AC, instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. banc. sau soc.de asig. in favoarea AC(art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau Ordin de plata vizat de banca .Cont ptr. gar.de particip. la licit. al Mun. Arad : RO40TREZ0215006XXX006669. Cf. art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care ladata si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constit. Gar. de particip.in forma, cuantumul si per. de valabil. solicit. in prezenta doc. de atribuire.Ofertantii care vor constit. Gar.de particip. Cf. art.16 (2)din L 346/2004, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categ. si vor completa Form.10 .In cazul in care aceasta procedura de atribuire va fi contestata la CNSC, iaraceasta din urma va respinge contestatia ca fiindnefondataautoritatea contractanta va retine contestatarului o parte din garantia de participare conform art.278^1alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valorea contractului fara TVA prin retineri successive din situatiile prezentate spre plata. Se va constitui cont de garantie la Trezorerie conform art. 90 alin 3 din H.G 925 cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai micade 0, 5%din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a 1Declaratie privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere in conformitate cu Formularul 2 ? original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular) Autoritarea contractanta va exclude din prezenta proc. de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor completa si depunedeclaratia pe propria raspunderein conformitate cu Formularul 3-original) (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte neincadrarea in prev art 181 lit.a) c1) si d)).Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a 3 - Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidate al statuluiatestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii inregistrate in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar / declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens. Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii) ?conform cu originalul? , la care se adauga traducerea autorizata a acestora in limba romana.-Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania, din care sa reiasa situatia obligatilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.In cazul in care ofertantul are datorii va fi exclus din prezenta procedura.a 4 Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentaOfertantii vor completa si depune declaratiain conformitate cu Formular nr.8 ? originala 5 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. Formularul 4 (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular). Ofertantii vor completa si depune o decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev.art. 69 ^1 din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare in original. Aceasta declaratie se depune si de subcontractant.In vedereadovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Falca Gheorghe, Primar al Municipiului Arad, TitirigaCatalin Viceprimar, Bognar Levente Viceprimar , Consiliei Municipali Lia Ardelean, Bilcea Ovidiu, Cismasiu Mariana, Ciupe Ionel, Czister Kalman-Andras, Dolha Ioan, Farcas Ioan, Galis Florin, Ghilinta Gheorghe , Gligor TeodorLazurca Adrian Catalin, Lupas Marin, Maris lorin, Mihuta Tristan Gheorghe, Mosneag Vasile Ovidiu, Nicsanu Marcela Ana Pistru Popa Simona Geanina, Rotaru Viorica Florica, Rus Eugen Vasile, Varga Glad Aurel, Vlaicu Hergane Traian Ioan , , Macra Claudia ? Ordonator Princip.Credite, Elena Portaru, Director Executiv, Ciprian Puie consilier juridic, Comisia de evaluare a ofertelor: D-lClaudiu Stana, presedinte, Membri: Elena Portaru director executiv, Gabriel Moldovan , consilier Hodor Marcel consilier, Marius Florea, consilier, Membri de rezerva: Daniel Pruteanu, Pecican Iosif, consilieri. Persoane juridice romane Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Ofertantii vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii ? conform cu originalul?)Pentru persoane fizice romane: Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente ( copie semnata si stampilata ( cu stampila unitatii) ? conform cu originalul ?) ?)La solicitarea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatului procedurii, va prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular)Dovada unei forme de inregistrare ? persoane juridice straine 1.Documente edificatoare care sa dove-deasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legaledin tara in care ofertantul este rezident , precum si un Certificat de Rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinator: III.2.3a1) Se va prezenta lista privind experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani(se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunerea ofertelor ) au efectuatcel putin 1 contractsi maxim 2 a caror valoare cumulate sa fie de minim 150.000 lei sial caror obiect a constat infurnizare demobilier urbanConvertirea din lei in euro si viceversa pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011:1 euro =4, 2379 RONAnul 2012:1euro=4, 4560 RONAnul 2013:1euro=4, 3852 RON Cerinta de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9011:2008, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Seaccepta ofertantii care dovedesc ca raportul a fost finalizat pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita cumulativ de toti membrii asociatiei, Cerinta de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 Sisteme de management de mediu sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent. In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2005. valabile la data limita de depunere a ofertelor. Seaccepta ofertantii care dovedesc ca raportul a fost finalizat pana la data limita de depunere a ofertelor.Sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul unei sustineri/subcontractari, tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare a produselor
20
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata produselor
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer