Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SI TRANSPORT PIATRA CONCASATA PE DRUMURILE COMUNALE SI ULITELE SATELOR APARTINATOARE COMUNEI


Detaliu pentru invitatia numarul 329546
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Hopirta (Primaria Hopirta)
Numar invitatie: 329546/15.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE SI TRANSPORT PIATRA CONCASATA PE DRUMURILE COMUNALE SI ULITELE SATELOR APARTINATOARE COMUNEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hopirta (Primaria Hopirta)Cod fiscal: 4561987, Adresa: Hopirta nr.159, Hoparta, Telefon: 0258875713, Fax: 0258875713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hopirta nr.159, Hoparta, Romania, cod postal: 517335, telefon: +40 258875713, fax: +40 258875713, persoana de contact: Cilla Szolga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIAHOPIRTA, NR.159, COM. HOPIRTA, JUD. ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SI TRANSPORT PIATRA CONCASATA PE DRUMURILE COMUNALE SI ULITELE SATELOR APARTINATOARE COMUNEI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Hopirta intentionaeza sa achizitioneze o cantitate de 4500 tone piatraconcasata pe drumurile si ulitele satelor apartinatoare comunei Hopirta
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile calendaristice, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Suma ceurmeaza a se retine in situatia contestatiei de catre CNSC, potrivit art.278, indice 1 din OUG 34/2006 este de 1100 lei 1% din garantia departicipare, in raport cu valoarea estimata a contractului.Forma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(Formularul F13) sau de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, in cuatumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireb) prin depunerea la caseria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO31TREZ0045006XXX000804 deschis la Trezoreria Aiud, cod de inregistrare fiscala 4561987, cu conditiaconfirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor- a unei sume in numerarIn oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu lada data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu L346/2004 si Anexa 1 ?Decl. Privind incadr. In categ IMM.Ofertantul pierde suma constituita atunci cand se afla in oricare din situatiile: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de15 zile de la semnarea contractului- oferta sa fiind stabilita castigatoare si refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie eligibilitate in art.180 F4b) Declaratia privind neincadrarea in art.181 F6c) Certificatul fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.d) Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata lanotariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.e) Certificat de participare cu oferta independenta cf.Ordin nr.314/2010Se completeaza Formularul 18f) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Se completeaza Formularul 19Persoanele cu functie de decizie in cadrul Primariei Hopirta sunt: Popa Augustin - Primar Primaria Hopirta, OLTEAN VASILE-VICEPRIMAR PRIMARIA HOPIRTA, CORDEA SIMONA ADRIANA-CONTABIL PRIMARIA HOPIRTAOperatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaca si/a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele se vor prezenta in traducere autorizata.g) Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 5Se permite depunerea /prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul registrul Comertului, in original, copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.In etapa evaluarii ofertelor, solicitarea ofertantului clasat pe primul loc, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, precum si faptul ca nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituire a curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment.Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii, precum si faptul ca nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituire a curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara. Cifra de afaceri medie peultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul de curs, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti si sa vizeze activitateatrebuie sa fie minim 200000 lei. Cifra de afaceri solicitata este globala inconf.cu srt.185 lit c. Din OUG 34/2006.Conversia cifrei de afaceri se va exprima in lei/euro mediu comunicat deBNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: Anul 2008:3.6827 lei ; Anul2009:4.2373 lei; Anul 2010:4.2099 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind principalele livrari in ultimii 3 ani. Se ataseaza copie dupa contractele de aceasi natura si complexitatecu cel care o face obiectul contractului., Cerinta nr. 2Declaratia privind dotarea tehnica referitoare la utilaje, instalatii siechipamente, Informatii privind subcontractanti- declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora (Formular nr. 13)acord de subcontractare ? numai daca este cazul. Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vorconstitui in anexe la contractul de achizitie publica, 4.Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere, (Anexa 44) , in carese va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuiesa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe toata durata contractului, respectiv faptul ca acestia raspund solidar in fata autoritatii contractante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN SEAP SAU DE LA SEDIUL PRIMARIEI HOPIRTA, NR.159, COM. HOPIRTA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer