Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie simeze, vitrine mobile, mobilier expunere carti


Detaliu pentru invitatia numarul 323351
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Biblioteca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 323351/03.04.2012
Denumire contract: Achizitie simeze, vitrine mobile, mobilier expunere carti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiblioteca Nationala a RomanieiCod fiscal: 6312079, Adresa: str. Ion Ghica nr.4, Bucuresti, Telefon: +40 213136205, Fax: +40 213123381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Ghica nr.4, Bucuresti, Romania, cod postal: 700000, telefon: +40 213136205, fax: +40 213123381, persoana de contact: Veronica Musuroi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biblioteca Nationala a Romaniei, str. Ion Ghica, nr.4, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie simeze, vitrine mobile, mobilier expunere carti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie mobilier expozitii - simeze, vitrine mobile, mobilier expunere carti
II.1.6) CPV: 39154000-6 - Echipament de expozitie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 814 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform HG 925/2006, art. 86, aliniat 1: Garantia de participare se constituie- prin virament bancar cu OP in contul autoritatii contractante, RO42TREZ7035009xxx014057, deschis la Trezoreria sect. 3sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului 11.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei a acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Se va completa declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Anexa nr. 10Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006- Formular 3Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie: Director General Elena Tirziman; Sef Birou Achizitii Publice Paraschiva Musuroi; Sef serviciu TIC Luminita Gruia; Serv. Financiar Contabilitate Gabriel Ene, Serv. Cercetare Dezvoltare Tabita Chirita, Comp. Editorial Promovare Letitia ConstantinSe vor depune: Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP: Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv bugetul local trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate purtand mentiunea "conform cu originalul" Cerinte obligatorii: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 60 zile inainte de depunerea ofertei, original sau copie "conform cu originalul", semnat de reprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani;Schite/fotografii/pliante/mapa de prezentare sau orice alt document de prezentare a produselor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer