Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SISTEM VENTILATIE SI DEZUMIDIFICARE STRAND VEDEA


Detaliu pentru invitatia numarul 354740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIA
Numar invitatie: 354740/15.10.2013
Denumire contract: ACHIZITIE SISTEMVENTILATIE SI DEZUMIDIFICARE STRAND VEDEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIACod fiscal: 13924437, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Telefon: 0247/306023, Fax: 0247/318121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Romania, cod postal: 140051, telefon: +40 0247/306023, fax: +40 0247/318121, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, jud. Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciu public de interes local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SISTEMVENTILATIE SI DEZUMIDIFICARE STRAND VEDEA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa realizeze in spatiul acoperit al bazinului de inot de la ComplexulStrand Vedea, un sistem de ventilatie si dezumidificare in vederea asigurarii unor conditii optime de desfasurare a competitiilor sportive si a activitatilor de agrement, in orice anotimp si indiferent de conditiile meteorologice, precum si o reducere a consumului de energie. Sistem de ventilatie si dezumidificare cu instalare si punere in functiune a unitatilor de ventilatie si dezumidificare.
II.1.6) CPV: 42520000-7 - Echipamente de ventilatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 387 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :5.000 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 90 zile de la data limita de depunere aofertelor;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO45TREZ6065006xxx002222 deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 13924437;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire -formularului nr. 2si se va prezenta in original;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decatRON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar stabilitde BNR, la data publicarii invitatieide participare.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin completarea formularului- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, formular nr. 3;In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul in care sunt depusecontestatii cu privire la procedura de atribuire, pe care CNSC lerespinge ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma calculatain conformitate cu art. 278^1 alin (1) si (2)din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea viitorului contractfara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: conformprevederilor art. 90din HG nr. 925/2006 ;Garantia de buna executie se restituie in conformitatecu prevederile art. 91 si 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere - formular nr. 5.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantulnu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr.6.- In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat.- Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c^1) si d). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura de atribuire.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, dincare sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local - dincare sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social . Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor). Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? , insotite de traducerea legalizata.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completare formular nr. 7 ;In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afinpana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 8;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director: Tote Marioara;Sef serviciu Contabilitate: Firica Cristian;Oficiul juridic: Florescu MarianaComisia de evaluare: Firica Cristian, Stoica Mircea, Ionescu Mariana, Puiu Liviu, Piper Sofia;Membrii inlocuitori: Vlad Ileana Denis, Jianu Tudorel, Condruz Lazar Ioana, Nitulescu Bogdan, Enescu Roxana.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procdura -ofertantul va completa formularul nr. 9. Cerinta nr. 1Pentru personane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiascaobiectul contractului . Informatiile cuprinse incertificatul constatatortrebuie safie reale / actuale ladata limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru personane juridice/fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident; documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani, cel putin egala cu 596.774 lei;Pentru demonstrarea cerintei, operatorii economici vor depune bilanturile contabile pe ultimii trei aniinregistrate la organele competente.Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Cursul lei/alta valutapentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situa?iei economic ?i financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara. Pentru demonstrarea experientei similareofertantul trebuie sa fi furnizat si instalat in ultimii trei ani cel putin un sistem similarcuvaloareade cel putin298.387lei fara TVA .Demonstrarea experientei similare se confirma princertificate / documenteleemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar / alte documentedin care sa rezulte valoarea solicitata.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2Declaratie privind lista principalelorlivrariin ultimii 3 ani continand valori, cantitati, beneficiari; Listava contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ;, Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Declaratieprivind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului .Operatorii economici vor nominalizaechipa responsabila de ducerea la indeplinire a contractului, cu responsabilitatile fiecaruia, insotita de CV-uri si declaratii de disponibilitate ? in original;CV ?urile vor purta numele in clar si semnatura in original si vor avea inscrisa mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscind prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii? ;Ofertantul trebuie sa demonstreze prin prezentarea de copii de pe diplome de studii si/sau atestate ca in cadrul echipei responsabile de ducerea la indeplinire a contractului, exista specialist cu pregatire in domeniul instalatiilor in constructii; Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001 - sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Duratadepunere in functiune (furnizare + punere in functiune)
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer