Achizitie publica - Achizitie sistem de acces pentru piscina in municipiul Miercurea Ciuc
Detaliu pentru invitatia numarul 342941
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342941/20.02.2013
Denumire contract: Achizitie sistem de acces pentru piscina in municipiul Miercurea Ciuc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. CSíKI FÜRDOK S.R.L.Cod fiscal: RO29254856, Adresa: str. Salcam nr. 1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 2663136363, Fax: +40 266313636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcam nr. 1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530153, telefon: +40 2663136363, fax: +40 266313636, persoana de contact: Responsabil Contract
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Autoritatii Contractante, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agrement si sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie sistem de acces pentru piscina in municipiul Miercurea Ciuc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul cuprinde: - Livrarea echipamentelor- Montajul echipamentelor- Pregatirea cailor pt. cablaj- Cablarea sistemului- Refacerea perfecta a pardoselii, tenchuielii, tavanului dupa cablare(daca este cazul)- Punerea in functiune a echipamentelor- Instruirea personalului
II.1.6) CPV: 30123100-8 - Masini de validare a biletelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.500 RON. Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituita conform prevederilor art 86 din HG 925/2006 prin: - Scrisoare de garantie bancara sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari (Formular nr. 4, - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila si va respecta prevederile art. 86 din HG 925/2006.Daca garantia de participare se va constitui in Euro, cuantumul acesteia va fi calculat in Euro la cursul de schimb Leu/Euro stabilit de BNR in data de 30.01.2013.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Constituita conform prevederilor art 86 si art 90 din HG 925/2006 prin : :- Scrisoare de garantie bancara de buna executie (conform Formularului nr. 20) sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurariValabilitatea va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Daca partile convin se poate constitui si prin retineri succesive.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractulincheiat cuAutoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: 1. Formularul nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura2. Formularul nr. 6 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta3. Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator si/sau subcontractori)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: Zolya Laszlo Andras, Szoke Domokos, Xantus Attila, Biro Laszlo, Torok Attila, Albert Lorant.4. Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006)5. Formularul nr. 12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.(in cazul tertului sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d))- Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.Informatii despre ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: 6. Formularul nr. 9Date despre asociere (completatdoar de catre Liderul asocierii) Cerinta 1Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: a. Persoane juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.b. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Ofertantul cistigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau egala cu 400.000 Lei.Ofertantii vor depune: -Formularul nr. 13 Declaratie financiara recapitulativaPentru dovedirea indepli, operatorul economic in sustinerea indeplinirii cerinteide calificare.Operatorul economic va prezentadocumentele pe care le considera relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta in furnizare de bunuri in ultimii in 3 ani: Minim 1 contract similar in valoare de 100000 lei prestat in ultimii 3 ani.Formularul nr. 14 Experienta similaraPentru fiecare dintre contractele similare finalizate prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din Partea Beneficiarului sau Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie Finala sau Document Constatator sau documente similare din care sa reiasa: beneficiarul, obiectul contractului, valoarea, perioada si locul executiei contractului., Cerinta nr. 2Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia contractuluiOfertantii vor prezenta: Formularul nr.15 Personalul cheie angajat in contractFormularul nr.16 CV: Experienta profesionala a personalului cheie Cerinta nr. 1Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 15:33