Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie sistem de cinema digital


Detaliu pentru invitatia numarul 350424
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VULCAN
Numar invitatie: 350424/15.07.2013
Denumire contract: Achizitie sistem de cinema digital
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VULCANCod fiscal: 4375267, Adresa: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Telefon: 0254570340, Fax: 0254571910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Romania, cod postal: 336200, telefon: +40 254570340, fax: +40 254571910, persoana de contact: Fara Nicolae, Moise Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Vulcan, Bd. Mihai Viteazu nr.31, Sala de sedinte a consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie sistem de cinema digital
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea si instalarea unui sistem de cinema digital pentru sala cinematografului ?Luceafarul? din municipiul Vulcan, care sa ofere spectatorilor o experienta cinematografica la un standard modern de calitate si fidelitate
II.1.6) CPV: 32321100-0 - Aparatura video si cinematografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 575 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 6051 lei. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin (1) si art. 86, alin (5) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca se opteaza pentru constituirea garantiei cu ordin de plata, contul in care se va vira suma este: RO34 TREZ 368 5006 XXX 00 1947 deschis la Trezoreria Petrosani. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respins contestatia si/sau in cazul in care ofertantul renunta la contestatie (numai daca renuntareala contestatie nu a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor deremediere necesare), conform prevederilor art.278 cu 1, alin (1), lit.a din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale (acest lucru se va mentiona obligatoriu si in scrisoarea de garantie). In cazul in care ofertantul face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei de IMM conform anexei 1 la Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/alta moneda se va face la cursul oficial anuntat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
In procent de 10% din pretul fara TVA al contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea situatiei personale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire si legislatia in vigoare.Ofertantul/asociatul va prezenta: - Declaratie privind eligibilitatea (se va depune si de catre tertul sustinator)- in original - Formular 1;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G Nr.34/2006 (se va depune si de catre tertul sustinator pentru lit.a, c1 si d ale art.181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare)- in original - Formular 2;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor fiscale de plata catre bugetul general consolidat cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (castigatorul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante va depune documentul in original sau copie legalizata inainte de semnarea contractului de furnizare);
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local unde ofertantul isi are sediul social, cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - in original - Formular 3;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tertul sustinator si subcontractant)- in original - Formular 4;Persoanele din partea autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ile Gheorghe, Merisanu Cristian-Ion, Peter Rodica Mariana, Fara Nicolae, Leonte Luminita, Moise Cristina, Andras Emil Sergiu, Anghel Aurel, Oltean Vilut, Barbu Pompiliu, Botoroga Daniela, Cirstoiu Alina Anamaria, Dragu Constantin Petrica, Duna Gheorghe Daniel, Enache Aurelian, Hodor Petru, Holban Vasile, Izsak Cristina Stefania, Kilin Nicolae Dorin, Pantilimon Ion, Petculescu Petre Dan, Rosmenteniuc Danut Sorin, Simion Spiridon, Socaci Malvine Ofertantul/ofertantul asociat va demonstra ca este inregistrat ca persoana fizica sau juridica la Oficiul Registrului Comertului sau la organismul echivalent din tara de origine cu domeniul de activitate care corespunde obiectului procedurii.In acest sens, ofertantul/asociatul va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic cu codul CAEN, in care obiectul contractului va trebui sa aibe corespondent
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii generale despre ofertant si informatii referitoare la Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010-2012). In acest sens se vor prezenta: - Formularul 5 - Informatii generale/Declararea Cifrei de Afaceri, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii trei ani;
-Bilanturile contabile anuale pe anii 2011 si 2012 sau alte documente din care sa se poata verifica cifra de afaceri declarata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita informatii generale despre principalele furnizari de produse in ultimii3 ani. Cerinta minima de calificare: livrarea in ultimii 3 ani de echipament audio vizual si conexe acestuia, cu o valoare de minim 200.000 lei (fara TVA). Valoarea se va compune fie din valoarea unei singure livrari fie din valorile cumulate a maxim 3 livrari. In acest sens se vor prezenta: - Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani -Formular 7;
- Formularul 6 - Experienta similara, pentrucontractele de furnizare considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale;
- Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani se vor confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o de declaratie a operatorului ec.Referitor la livrarile cu valoare in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta, comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. sau de la Primaria Municipiului Vulcan, Comp. Achizitii Publice in urma unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer