Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie sistem inregistrare combustibil pentru locomotive


Detaliu pentru invitatia numarul 357370
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 357370/07.02.2014
Denumire contract: Achizitie sistem inregistrare combustibil pentru locomotive
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: A.I.Cuza, NR.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: SE Isalnita, str.Mihai Viteazu 101, jud.Dolj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Isalnita, str.Mihai Viteazu nr.101, loc.Isalnita, jud.Dolj, et.3-bloc PRAM-
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie sistem inregistrare combustibil pentru locomotive
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: cu aceste echipamente se va obtine informatii privind consumul real de motorina; variatia in timp a cantitatii de motorina, cantitatea de motorina aflata in rezervorul principal, etc.
II.1.6) CPV: 38420000-5 - Instrumente de masurare a debitului, a nivelului si a presiunii lichidelor si gazelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 650.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este de 2.113lei, echivalenta leu/ alta valuta pentru o garantie de participare (GP)depusa in valuta, se va face lacursul stabilit de BNR, cu 4 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei. Perioada de valabilitate a GP : va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile) cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a GP care va fi acceptataa) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuireNOTA: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateb) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorAcestia vor fi depusi in contulRO25.BRDE.170S.V963.4209.1700-BRD CraiovaCUI: 31454295c) Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante ? SE IsalnitaPentru ofertantii I.M.M ? uri GP va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM-urilor, in conformitate cu conditiile art.3 din L.346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul GP.Ofertantul pierde GP daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractulde achizitie publica/ acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie(GBE) a contractului(ctr)reprezinta5%din valoarea ctr., fara TVA(1)GBE a ctr. se poate constituiprin instrument de garantare in termen de 10 zile calendaristice de la semnarea ctr.. (2) GBE a ctr. se poate constitui si prin prin retineri succesive din plata cuvenita conf. facturilor partiale.Furnizorul va deschide , in max.15 zile de la semnarea ctr., un cont de garantii la dispozitia SE Isalnita CUI 31454295 la o unitate de Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre furnizor in acest cont este de 0, 5 % din pretul ctr., fara TVA. Pe parcursul indeplinirii ctr., achizitorul va alimenta acest cont prin retinerisuccesive din facturile partiale acceptate la plata pana la concurenta sumei prevazuta la alin.1. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Nu se admit decontari inainte de deschiderea contului de garantii.Achizitorul isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare in cazul in care furnizorul refuza sa constituie GBE in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr.. Achizitorul va elibera garantia pentru participarenumai dupa ce furnizorul a facut dovada constituirii GBE.Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui GBE, in termen de 14 de zile de la data intocmiriireceptiei produselor care fac obiectul ctr./ sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul ctr.. Anterior emiterii unei pretentii asupra GBE, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Garantia tehnica a produselor aferente este distincta de GBE a ctr.Garantia tehnica a produselor va fi de min.12luni calendaristice de la receptiea de punere in functiune la beneficiar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind eligibilitatea art.180F5Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181F6Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraF7Cerinta nr. 4: Certificat de participare la cererea de ofertecu oferta independentaF12Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1( Dumitru Dumitrascu-director;Veronica Nica-director economic, Viorel Gherghina?director tehnic, Viorica Mitricof-director achizitii; )F13Cerinta nr.6 - Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinatorF14Cerinta nr.7 (dupa caz)Informatii privind IMM-urile-declaratie pe proprie raspundere pentru ofertantii inregistrati ca IMM-uri -solicitatCerinta nr. 8: Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statprecum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat .Din certificatele trebuie sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ord.509/2011 original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?)solicitat Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala(Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala- din certificatul ORC sa refulteobiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC);
- informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.solicitatCerinta nr. 2: Persoane juridice/fizice straine-prezentare documente/certificate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- solicitatCerinta nr.3 ? Autorizatie de furnizor feroviar pentru livrare produse feroviare eliberata deAFER conf.prevederilor art.1 si art.4 din Norma / 13.04.2000, aferentaOrd. Min. Transporturilor nr.290/2000 si dovada omologarii tehnice feroviare pentru fiecare produs -conf. art.1 alin.1 din Ord. Min. Transporturilor nr.290/2000-actualizat-. solicitat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale1. Declaratie privind cifra medie de afaceriPrecizare cifra afaceri globala inultimi 3 ani, respectiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar Cerinta nr.1: Informatii privind standardele de asigurarea calitatiiDocumente prin care se confirma ca ofertantul produselor are sisteme de asigurare a calitatii bazat pe seriile destandarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea(SR EN ISO 9001:2008;sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2014 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer