Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie sisteme de alarma si de supraveghere cu montaj si punere in functiune - Directia Silvica Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 339848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 339848/21.11.2012
Denumire contract: Achizitie sisteme de alarma si de supravegherecu montaj si punere in functiune - Directia Silvica Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pacea, nr. 47, Botosani, Romania, cod postal: 710013, telefon: +40 231512882, fax: +40 231512882, persoana de contact: Comp. achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pacea, nr. 47, Botosani, Romania, cod postal: 710013, telefon: +40 231512882, fax: +40 231512882, persoana de contact: Comp. achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie sisteme de alarma si de supravegherecu montaj si punere in functiune - Directia Silvica Botosani
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie sisteme de alarma si de supraveghere la sediile ocoalelor silvice din cadrul directiei
II.1.6) CPV: 35125000-6 - Sisteme de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 750 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor . Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar -scrisoare de garantie emisa de o sc. bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC original -plata in numerar la caseria DS BT, chitanta datata pana la data limita de depunere a ofertelor -ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO91RZBR0000060007677954, deschis la Raifeisen Botosani) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ? cerere oferta sisteme de supraveghere, sisteme de alarmare?. -fila cec confirmata de banca emitenta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 2 din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind eligibilitatea.Documentul va fi prezentat si de ofertanti, tertul sustinator, daca este cazul2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr. 3 din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind calitatea de participant la procedura3)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documentele solicitate pentru neancadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c, indice 1, si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.4)Declaratie privind neancararea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 5 din sectiunea FORMULARE - Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantulasociat/subcontractantul nu are, in cadrul Consiliului de Administratie(organ de conducere sau de supervizare) si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin, pana la gradul IV-lea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantii care nu indeplinesc aceste conditii vor fi exclusi din procedura de atribuire.Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Sorin Corduneanu, Viorica Andronachi, Iosub Titiana, Irimia Maria, Ipser Heinrich, Havris Marius, Cardas Gabriel5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul nr. 6 din sectiunea FORMULARE - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu cerintele din Ord. nr. 314/2010 al ANRMAP6) Certificate de atestare fiscala privind taxele datorate bugetului de stat si bugetelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor depune certificate tip, conform reglementarilor in vigoare emise de Ministerul Finantelor Publice.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse conform prevederilor art. 9 (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila"conform cu originalul", cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc.;se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie "conform cu originalul".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea si completarea formularului " Lista principalelor livrari din ultimii trei ani " precum si formularul " Experienta similara". Experienta similara va fi dovedita de prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme furnizarea de produse similare, insotite de Recomandare/recomandari din partea beneficiarilor, certificari emise de achizitor sau Documente constatatoare conform OUG 34/2006 care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale, Prezentarea si completarea formularului " Experienta similara". Experienta similara va fi dovedita de prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme furnizarea de produse similare in valoare de min 74700 lei ., Licenta IGPR in domeniul instalarii, modificarii si intretinerii componentelor sistemelor de alarmare impotriva efractiei, conform prevederilor Legii nr. 333/2003, art.34, alin.(3), Autorizatie emisa de Centrul National de Securitate la incendii si Protectie civila pentru efectuarea lucarrilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform prevederilor Legii nr. 307/2006, art. 51, alin.(2) Certificat SR ISO 9001:2008 privind sistemul de management al calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer