Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SISTEME DE CALCUL PC


Detaliu pentru invitatia numarul 350215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Numar invitatie: 350215/10.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE SISTEME DE CALCUL PC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2Cod fiscal: 17093691, Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Telefon: +40 213110029, Fax: +40 213110029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Romania, cod postal: 024056, telefon: +40 213110029, fax: +40 213110029, persoana de contact: Mihaela Modroi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SISTEME DE CALCUL PC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE CALCULATOARE PC
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paricipare 6032.25 lei; perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Data pentru care se determina echivalenta LEU/EURO este cu cinci zile inainte de data limita de depunere aofertelor, la cursul de referinta al BNR.Forma de constituire a garantiei de participare, se accepta: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? completarea form. 11;? instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? prezentata in original, in forma, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei cereri de oferta;? sau plata cu OP in contul RO66 TREZ 7025 006X XX00 5592, deschis la Trezoreria Statului Sector 2, beneficiar D.G.A.S.P.C. Sector 2, vor fi acceptate numai garantiile dovedite cu copie dupa ordinul de plata si extras de cont emis de banca platitoare, pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor conf. art.86 alin.6 din H.G. 925/2006.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate, atrage descalificarea ofertantului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 3016.12 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa pe fond de catre CNSC in conformitate art.278 1)din OUG 34/2006;Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 3016.12 lei, ofertantului care depune contestatie si renunta la aceasta, in conformitate art. 278 2) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 2 % din valoarea contractului fara Tva.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara;
- depunere in cont deschis pentru garantii de buna executie la Trezorerie, deschis in favoarea D.G.A.S.P.C. Sector 2; ?Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? Conform Hotararii 1045/18.10.2011.- garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Decl. privind calitatea de participant;cert. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv celelocale, privind situatia obligatiilor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(form-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)?original/copie lizibila conf cu originalul semnata si stampilata-traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Min.de Just.-daca este cazul)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art. 69')? Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire? (Isabela Hurjui; Carmen Ciobanu ; Adrian Andor ; Cristina Negru ; Florentina Dragan ; Florina Ciuculete , Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69' se refera si la urmatoarele persoane, consilieri locali ai sectorului 2 in mandatul 2012-2014 ce au aprobat bugetul pe anul 2013 al DGASPC Sector 2: Abu-Daher Rawan; Beldeanu Augustin Lucian; Brancu Mihail; Ciornohac Ionut Alexandru; Condurateanu Andrei Razvan; Cosmescu Marius;Costache Jean;Cretoiu Ioan; Cruceanu Elena;Dobrin Nicu; Frumosu Dragos Vasile; Herghiceanu Florentina; Glavan Ion; Iliescu Constantin Cristinel; Lazaroiu Ioana; Manciulea Vittorio Alberto; Micu Florian; Oprea Dumitru; Parvulescu Dragos Emilian; Popa Radu Mihai; Popescu Lenuta; Sandu Emil; Soare Cezar Radu; Sufer Mioara; Toader Mugur Mihai; Tudor David Olivier Emmanuel; Tudorie Violeta);cert. de particip cu oferta independenta conf.Ord.314/2010; Cert. constat. emis de ORC original /copie conf cu originalul semnata si stampilata. Certificatul constatator trebuie sa ateste ca informatiile pe care le contine sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata; Pt pers. juridice/fizice straine Doc. care dovedesc o forma de inregistrare /atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii cu privire la: - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), fara a selua in considerare anul in curs, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat450.000 - completarea formularului C- Informatii generale - Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculechivalentei comunicat de BNR/BCE: - Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2099;
- Cursul mediu anual pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2379;
- Cursul mediu anual pentru anul 2012 la cursul BNR este 1 euro = 4, 4560;, bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 insotite de dovada depunerii laorganismele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - completare formular 12D, Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani (se vor calcula anterior datei limita de depunere a ofertelor, respectiv 2010, 2011, 2012) cu o valoare minima de 90.000, 00 lei fara TVA- livrari efectuate in ultimii 3 ani, dovedite cu certificate/documente din partea beneficiarilor/clienti pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus. Contractul similar se va prezenta pentru categoria de produse calculatoare PC.- Cursul leu/euro avut in vedere pentru calcul echivalentei comunicat de BNR/BCE: - Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2099;
- Cursul mediu anual pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2379- Cursul mediu anual pentru anul 2012 la cursul BNR este 1 euro = 4, 4560;, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate invederea asigurarii calitatii - care pot fi utilizate de catre operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse;Se va prezenta declaratia privind echipamentele tehnice din care sa rezulteca in transportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule(specializate), care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar., -Declaratia de conformitate- Declaratia de conformitate se solicita de autoritatea contractanta pentru a dovedi ca sunt respectate cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului si se admite introducerea pe piata a produselor nealimentare noi. Declaratia de conformitate va fi intocmita pe propria raspundere de catre producator, ori de reprezentantii autorizati ai acestora, persoane juridice cu sediul in Romania, conform Hotararii nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului., - se vor prezenta mostre pentru fiecare categorie de produse in parte -Certificat pentru sistemul calitatii ISO 9001/2008 pentru urmatoarele domenii de activitate: comert al calculatoarelor, echipamentelor periferice si software-ului sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer