Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie software de prelucrare statistica


Detaliu pentru invitatia numarul 332390
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Anticoruptie
Numar invitatie: 332390/24.07.2012
Denumire contract: Achizitie software de prelucrare statistica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor - Directia Generala AnticoruptieCod fiscal: 18268520, Adresa: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti, Telefon: 021.3323602, Fax: 021.3323602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041337, telefon: +40 213323602, fax: +40 213323602, persoana de contact: Mihaita Vatuiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.A. din Soseaua Oltenitei nr. 390 A, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie software de prelucrare statistica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare software de prelucrare statistica cu 6 licente
II.1.6) CPV: 48463000-1 - Pachete software pentru statistici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 365.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de :1.207 RONsi se va constitui astfel: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor saub) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata, in contul institutiei noastre RO29TREZ7045005XXX004341 deschis la trez. sect. 4, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Pentru intocmirea scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi formularul nr. 7 din Sectiunea III - Formulare.Pentru operatorii economici care se incadreaza conform legii in categoria IMM-urilor, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. In acest caz, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr. 1 la Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% (5 % pentru operatorii economici care prezinta o declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor) din valoarea contractului fara TVA.In functie de valoarea garantiei de buna executie, aceasta se va constitui conform art.90 alin (1) sau art.90 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, se va utiliza formularul nr. 11 din Sectiunea III ? Formulare.- Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului: 60 de zile de la data incheierii contractului.- Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului nr. 1 din Sectiunea III- Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Formularul nr. 2 din Sectiunea III.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Prezentarea Formularului nr. 5 din Sectiunea IIIOfertantul/Ofertantul asociat care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Directiei Generale Anticoruptie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Arion-Tiganasu Janica - director general; Radu Genu Eduard - director general adjunct; Melintescu Octavian - director general adjunct; Vatuiu Mihaita - director; Pavel Gabriel ? sef serviciu, Argesanu Madalina ? sef serviciu, Dorgan Vitalii - sef serviciu, Alexe Liviu ? sef serviciu, Zamfir Bertea Otilia ? contabil sef, Stoleru Florin ? sef birou, Petrus Alina, Gaman Ionut, Anghel Cosmin, Tapurica Daniela, Goilav Mihai, Toanca Florina, Popescu Catalina, Coman Andreas, Matase Cristian, Secara Sorin, Badescu Virginia, Fonosch Tiberiu, Cluceru Marius-Gino, Topoloiu Valentin, Garloiu Angela si Vasilescu Lelia.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Prezentarea Formularului nr. 6 din Sectiunea III.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoane juridice/fizice romanePentru persoane juridice: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoane fizice: - Cazierul judiciar al operatorului economic (document eliberat de autoritatile competente), valabil la data deschiderii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Autorizatia de functionare pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice/fizice straine- Certificat emis deautoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit, din care sa rezulte forma de inregistrare a acestuia si care este obiectul de activitate ? documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc saprezinte pentru conformitate documentul corespunzator mentionat mai sus, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent contractului, este cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, in masura in care aceste informatii sunt disponibile; in acest ultim caz se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus., In vederea sustinerii informatiilor din formularul nr. 3, ofertantii vor prezenta situatia financiara aferenta exercitiului financiar 2011 vizat si inregistrat de organele competente. In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2011, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi capacitatea economica si financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului.Este obligatoriu ca in ultimii trei ani sa fi furnizat produse din domeniul specific achizitiei, in baza unui contract.Se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Ofertantul va prezenta un certificat edificator care atesta ca acesta are implementat un sistem de management al calitatii, emis de un organism acreditat in domeniu, respectiv certificat din categoria ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct si nerestrictionat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 10:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer