Achizitie publica - Achizitie solutie software de virtualizare
Detaliu pentru invitatia numarul 330689
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330689/27.06.2012
Denumire contract: Achizitie solutie software de virtualizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATECod fiscal: 26362870, Adresa: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Bucuresti, Telefon: 021/413.55.59, Fax: 021/413.55.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Bucuresti, Romania, cod postal: 061591, telefon: +40 214135559, fax: +40 214135559, persoana de contact: Constantin-Daniel Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, strada Obcina Mare nr. 2, sector 6. La deschidere pot participa reprezentantii operatorilor economici ofertanti, pe baza de imputernicire scrisa.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie solutie software de virtualizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie solutie software de virtualizare care sa permita/asigure interconectarea masinilor virtuale si aplicatiilor gazduite/dezvoltate pe acestea, cu echipamentele hardware si aplicatiile software aflate deja in dotarea D.E.P.A.B.D., destinate procesarii datelor cu caracter personal aflate in administrarea directiei, relevante in procesul de prelucrare a informatiilor conexe recensamantului populatiei si locuintelor din anul 2011 (RPL 2011) si continuarii schimbului de date cu Institutul National de Statistica.
II.1.6) CPV: 48330000-0 - Pachete software de planificare si productivitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare 3.590 lei; Perioada de valabilitate a garantiei pt participare este de 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. Daca isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Constituire garantiei participare: A) orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori societate de asigurari, care se va prezenta in original, conf Formularul nr.10; B) virament bancar in contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez Sect 6; C) depunerea numerar la casieria DEPABD aflata la sediul unitatii, conf prev art.86 alin.5, lit. a) si b) din H.G. nr.925/2006. Prezentarea dovezii constituirii garantiei de participare este obligatorie cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele ce nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Scrisoarea de garantie de participare va fi depusa in original la sediul DEPABD din Bucuresti, impreuna cu OFERTA. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, reducerea de 50% se va aplica doar daca acesta face dovada incadrarii in aceasta categorie. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea nr.346/2004, cu mod si compl ulterioare si va fi prezentata in original. NOTA: Garantia de participare poate fi executata de catre AC conf prev legale in vigoare in domeniul achiz publice, iar eliberarea acesteia se va face conf prev art. 88 din H.G. nr.925/2006. In situatia in care ofertantul va depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta la art. 278^1 alin.(1) din OUG nr. 34/2006, respectiv 1.798 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie se vaconstitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce va prevede daca plata se va face conditionat/neconditionat si va fi irevocabila, conform Formularului nr. 12 sau prin depunere in numerar la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 1, care va fi depus in original; Cerinta nr.2: Declaratie privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 2, care va fi depus in original; Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006-Cerinte obligatorii: A.Completare Formularul nr. 3 care va fi depus in original; B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); D.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006-Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006referitoare la evitarea conflictului de interese. Se completeaza Formularul nr. 13 (in original). Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Manoloiu Constantin ? Director, Gheorghe Daniel ? Director adjunct, Baba Dumitru Florin ? Director Adjunct, Otobacu Mihai ? Tehnic, Iacob Marian Danut ? Achizitii, Manescu Ovidiu Daniel ? Contabil sef, Cusa Gina Laura ? Juridic si Zemba Mihaela ? Logistic. Bugetul autoritatii contractante este aprobat de secretarul general al M.A.I. ? Stoica Ion; Cerinta nr.5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: Ofertantul va completa Formularulnr. 4 (in original). Cerinta nr.1: Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiului National al Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratori si ca societatea are ca obiect de activitate comertul/vanzarea produselor care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire - Cerinta obligatorie: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent. Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Cerinta nr.1: Standarde de asigurare a calitatii - Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care sa fie in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de cel putin liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 15:04