Achizitie publica - Achizitie solutii de dializa
Detaliu pentru invitatia numarul 325599
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325599/03.05.2012
Denumire contract: Achizitie solutii de dializa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: 0254214616, Fax: 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084, telefon: +40 254214616, fax: +40 254212516, persoana de contact: NEGREA MIHAELA LILIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA, STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084 - sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie solutii de dializa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Sol. Concen. pentru hemodializa componenta bazica sub forma de cartus compatibilitate atestata cu sistemul Fresenius 4008 BUC/CANT.MIN-150/CANT.MAX-1800Solutie concentrata pentru hemodializa componenta bazica sub forma de cartus compatibilitate atestata cu sistemul Fresenius 5008 BUC/CANT.MIN.250-CANT.MAX.3000Solutie concentrata pentru hemodializa tip bicarbonat componenta acida BUC/CANT.MIN.2400/CANT.MAX.28800Solutie concentrata pentru hemodializa tip bicarbonat componenta bazica 8, 4% BUC/CANT.MIN.1500/CANT.MAX.18000
II.1.6) CPV: 33692800-5 - Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este in valoare de :2076, 72 lei fara TVA, Valabilitatea garantiei este de 90zile de la termenul limita de primire. Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul Spitalului Judetean de Urgenta Deva : RO52trez3665006xxx005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , sau depunere in numerar la caseria spitalului. Garantia de participare se prezinta in original la Spitalul Judetean de Urgenta Deva , str. 22 Decembrie , nr. 58, jud. Hunedoara ? la registratura , DATA si ORA LIMITA PENTRU DEPUNEREA GARANTIEI DE PARTICIPARE : ???????ORA ..............
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181din OUG. 34/2006.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta(Conf.Ordin 314/21.10.2010).(1)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?original, copie legalizata conform cu originalul.(2)Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala , care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la pct.1 si 2., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 1. si -2. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei sunt: Silviu George Didilescu-manager, Vetuta Stanescu-director financiar-contabil, Palamar Marcel-Sef Sectie Dializa, Liliana Negrea-sef birou achizitii, Vidican-Dinu Ramona-referent birou achizitii, Iulia Bartan-consilier juridic. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ( original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul )din care rezulta caa) obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publiceb) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Un document constatator/recomandare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale de catre contractant, precizand daca in ultimii doi ani si-a indeplinit corect sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, Declaratie de conformitate CE a producatorului in care se precizeaza conformitatea dispozitivul cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, 98/79 CEE, 90/385 CEE, dupa caz/act echivalent, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari?Formularul 4. Certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2008/echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 09:09