Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SOLUTII DE DIALIZA


Detaliu pentru invitatia numarul 348567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DEVA
Numar invitatie: 348567/14.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIE SOLUTII DE DIALIZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: +40 254214616, Fax: +40 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SOLUTII DE DIALIZA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE SOLUTII DE DIALIZALOT 1DENUMIRE/ UM /CANT MIN AC/CANT MAX ACSol. Con. ACID pt hemo.ACF 213/4 Ca 1, 500/L/2115/25380Sol. Con. pt hemo. sub forma de cartus 4008/BUC/250/3000Sol. Con. pt hemo. sub forma de cartus 5008/BUC/250/3000Sol concentr. ACID pt hemodializa AC-F 213 Ca 1, 250/L/200/2400Sol concentr.ACID pt hemodializa AC-F Ca 1, 750/L/200/2400
II.1.6) CPV: 33692800-5 - Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 258.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitam garantie de participare conf Art 278/1 din OUG 34/2006 si conf. art. 85 litera a/HG 925/2006 in cuantum de 2052, 58 LEI.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Deva : RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca , sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, la casieria spitalului.Deoarece procedura este ON LINE dovada garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP(scanata)pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata in plic inchis si laregistratura autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertei. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului. In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in euro , pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie saseafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 181 lit. a), c1) si d).? CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? (Conf Ordin 314/21.10.2010)? Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 -Se completeaza Formular C: Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 sunt: Laza Calin Mircea -manager;Vetuta Stanescu-director financiar-contabil;Dr Demeter Ioan- director medical; Dr Palamar Maecel ?sef sectie dializa, Liliana Negrea-sef birou achizitii publice; Ramona Vidican-Dinu -referent birou achizitii, Iulia Bartan/Cotarlea Adrian-consilier juridic. Formularul C se va prezenta atat de tertul sustinator cat si de subcontractant.? Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliu sau in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus(privind indeplinirea obligatiilor de plata) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. ? Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor(original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ) si din care sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publicePersoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Declaratie de conformitateCE a producatorului in care se precizeaza conformitatea dispozitivul cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, 98/79 CEE, 90/385 CEE, dupa caz/act echivalent, ? Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 anicontinand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar ?Formularul 4 ? Certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2008/echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer