Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SOLUTII PENTRU PERFUZII


Detaliu pentru invitatia numarul 328100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC SIMLEU SILVANIEI
Numar invitatie: 328100/29.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE SOLUTII PENTRU PERFUZII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC SIMLEU SILVANIEICod fiscal: 4291530, Adresa: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, simleu Silvaniei, Telefon: 0260/ 679237, Fax: 0260/ 679237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, simleu Silvaniei, Romania, cod postal: 455300, telefon: +40 260679127, fax: +40 260679237, persoana de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL ORASENESC "PROF. DR. IOAN PUSCAS" SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, Simleu Silvaniei-SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SOLUTII PENTRU PERFUZII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie solutii pentru perfuzii.Valoarea estimata pana la data de 31.12.2012 este de 182201 lei, iar valoarea estimata cu posibilele suplimentari este de 250518 lei.
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 518 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Seva prezenta garantia de participare ? cuantumul garantiei de aprticipare este de 1.822 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO18TREZ5635041XXX000132, TREZORERIA SIMLEU SILVANIEI- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.Dovada constituirii garantiei de participare va fi atasata de plicul exterior.Garantia se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, pana la data si ora limita stabilita pentrudeschiderea ofertelor, sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabila si excluderea din procedura.In cazul in care unul dintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iarConsiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume, in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1) din O.U.G. 34/2006:1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este exprimata procentual si reprezinta 5% din valoarea contractuilui fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? conform prevederilor art. 90 alin (1) din HG 925/2006.Aceasta urmeaza sa se restituie prestatorului la expirarea duratei contractului si dupa solutionarea litigiilor (daca esta cazul).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata - Formularul 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata - Formularul 3. Declaratie privind neincadrarea in Situatiile prevazute art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata - Formularul 4 + Anexa. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5. Informatii privind calitatea de participant la procedura - Formular 6. Fisa de informatii generale - Formular 7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) ? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului).Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 de ore, documentul original/copie legalizata. Documentul va atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie??conform cu originalul?? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora. Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate, in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer