Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie solutii pentru perfuzii


Detaliu pentru invitatia numarul 330030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Costache Nicolescu Dragasani
Numar invitatie: 330030/21.06.2012
Denumire contract: Achizitie solutii pentru perfuzii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Costache Nicolescu DragasaniCod fiscal: 2574042, Adresa: Str.Dr.Bagdasar, nr.2, Dragasani, Jud.Valcea, Dragasani, Telefon: 0250812201, Fax: 0250810161
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie solutii pentru perfuzii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie solutii pentru perfuzii.Valoarea estimata pana la data de 31.12.2012 este de 72560.40 lei, iar valoarea estimata cu posibilele suplimentari este de 103856.60 lei.Oferta se elaboreaza pentru cantitatile pana la 31.12.2012.
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 856.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1%din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot.Garantia de participare se va constitui fie pe loturi, fie cumulat pe toate loturile pentru care se face oferta , in acest caz fiind obligatorie anexarea unui centralizator in care sa se precizeze loturile pentru care s-a constituit garantia de participare.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante(formular 8), cu numerar la caseria unitatii in cazul in care valoarea este redusa sau cu OP in cont: RO33TREZ6725006XXX001353, Trezoreria Dragasani.Dovada constituirii garantiei de participare impreuna cu centralizatorul pe loturi va fi incarcata in SEAP si va fi trimisa la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea ofertei(art.33 alin.3, lit.b din HG 925/2006.Pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%, cu conditia prezentarii Declaratiei privind incadrarea in IMM-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular nr.1.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-prezentare formular nr.2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG 34/2006-prezentare formular nr.3.Persoanele cu functii de decizie din cadrul unitatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager-Dr.Tanasie Gheorghe;Director medical-Dr.Bobolicu Daniela;Dir.fin.contabil-Ec.Gogalea Ion Dorin;Farmacist sef-Farm.Cornateanu Ileana;Sef serviciu aprovizionare-Ing.Bratulescu Corina;Presedinte comisie evaluare-Ec.Calinescu Adela;Comp.juridic-Jr.Ditu Dumitru.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular nr.5.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Ord.ANRMAP314/2010-prezentare formular nr.4Toate documentele atasate in SEAP sa fie in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". 1.Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Documentul sa fie in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".2.Autorizatie de distributie angro-se va prezenta autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Documentul sa fie in termen de valabilitate, in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".3.Autorizatie de punere pe piata de la ANM-se accepta prezentarea formularului nr.9-declaratie detinere APP medicamente, urmand ca ofertantul castigator sa prezinte acest document in termen de valabilitate, in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII-Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita completarea formularului"Informatii generale"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer