Achizitie publica - Achizitie solutii perfuzabile 3
Detaliu pentru invitatia numarul 352772
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352772/19.08.2013
Denumire contract: Achizitie solutii perfuzabile 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Copii BrasovCod fiscal: 4317738, Adresa: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Telefon: 0268/415130, Fax: 0268/418988
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Romania, cod postal: 500063, telefon: +40 0268415130, fax: +40 0268418988, persoana de contact: Ileana Capraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie solutii perfuzabile 3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie solutii perfuzabile 3
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot este mentionat in Anexa B a fisei de date. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (3 luni de la data limita de depunere a ofertelor). Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro este cel comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de participare se poate constitui astfel: - prin virament bancar conform art. 86 alin. 1 HG 925;
- prin retineri succesive conform art. 90 alin. 3 HG 925.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare formular Anexa 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69 indice 1 - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 2.Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Clinic de Copii Brasov sunt: dr. Muntean Iuliu Liviu - Manager, dr. Albean Ilie Marcel - Director Medical, ec. Popa Mariana - Director Financiar - Contabil, ec. Sabadusi Monica - Sef Serviciu Aprovizionare.-Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentinunea "conform cu originalul".-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".3. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 34. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 45. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 6In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/ copie legalizata / copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale (Anexa nr. 7) din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Curs BNR: 31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei;31.12.2011:1 euro = 4, 3197 lei;31.12.2012:1 euro = 4, 4287 Lei. Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita o lista a furnizarilor de produse in ultimii 3(trei) ani pentru cel putin un contract cu obiect similar lotului pentru care se depune oferta de valoare minima egala cu valoarea lotului pentru care se depune oferta sau prin cumularea valorii a cel mult 3(trei) contracte de furnizare cu obiect similar prezentei achizitii publice a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea lotului pentru care se depune oferta.Valorile estimative ale loturilor sunt urmatoarele: 1.Glucosum 10% - 250ml - 8000 de lei2.Glucosum 10% - 500ml - 9000 de lei3.Natrii chloridum 5, 85% - 20ml - 17400 de lei4.Norfloxacinum 400mg - 400 de lei5.Oxacillinum 250mg - 5700 de lei6.Phenoxymethylpenicillinum 500mg - 2880 de lei7.Phenoxymethylpenicillinum 1000mg - 3120 de lei8.Hydrocortisonum sol.inj. 100mg - 18000 de lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2013 07:56