Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SOLUTII PERFUZABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 332299
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Numar invitatie: 332299/24.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE SOLUTII PERFUZABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN TG-JIUCod fiscal: 4448067, Adresa: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu, Telefon: 0253237804, Fax: 0253237804
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OFERTELE SE DEPUN IN SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SOLUTII PERFUZABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DEXTRAN 40, GLUCOSUM 5%, 10%, 33%, NATRII CHLORIDUM 0.9%, 5.85%, kALII CHLORIDUM 7.45%, nATRII HYDROGEN CARBONAS 8.4%, SOLUTIE RINGER, ARGININUM SORBITOL, MANNITOLUM 20%.
II.1.6) CPV: 33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:190 lei, Lot 2:60 lei, Lot 3:650 lei, Lot 4:700 lei, Lot 5:50 lei, Lot 6:550 lei, Lot 7:10 lei, Lot 8:5 lei, Lot 9:10 lei, Lot 10:150 lei, Lot 11:80 lei, Lot 12:1200 lei.SE POATE CONSTITUI PRIN: INSTR. DE GARANTARE EMIS IN COND.LEGII DE O SOC. BANCARA SAUDE O SOC. DE ASIGURARIIN CUANTUM SI PT. PERIOADA PREVAZUTA; VIRAMENT BANCAR INCONT RO72TREZ3365006XXX007224. IN CAZUL IN CARE GAR.DE PART.SE CONSTITUIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIEBANCARA SE VA FOLOSI MODELUL DIN SECT.FORMULARE - FORMULARUL NR.5. PERIOADA DE VALABILITATE GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE IN PROCENT DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SI SE POATE CONSTITUI PRINACELEASI FORME CA SI GARANTIA DE PARTICIPARE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, 181 din OUG 34/2006 - Formularele 2 si 3.2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Primarie care sa stipuleze ca nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul local.4.Certificat de participare cu oferta independenta conform ORd.314/2010 al ANRMAP - Formularul 1.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare - Formularul 4CONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: Dr.Stanculete VasileDIRECTOR MEDICAL: Dr.Caliman EugeniaDIRECTOR FIN.CONTABIL: Ec.Vienescu DumitruDIRECTOR INGRIJIRI: As.Gridan MarianaComp.Juridic: Manea Daniela, Horhoianu EmiliaServ.Aprovizionare - Achizitii: Brincus Florin, Tomulescu Ion, Tunaru PaulFarm. Neferu Emilia 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie "conform cu originalul". Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.2.Autorizatie de distributie en-gross eliberata de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului - dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati de detinere (depozitare)/manipulare, livrare/transport sub contract a medicamentelor de uz uman.3.Autorizatie de punere pe piata a produsului de la Agentia Nationala a Medicamentului.Din docum. reiese faptul ca medicam. sunt autorizate de punere pe piata din Romania de catre Agentia Nationala a Medicamentului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele de control., Fisa de informatii generale. Date de identificare ale ofertantului precum sicifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organismeindependente prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor conformISO 9001/2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer