Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie statie de sterilizare


Detaliu pentru invitatia numarul 356105
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Spitalul Militar de Urgenta "Dr. Constantin Papilian"Cluj-Napoca (U.M 02454)
Numar invitatie: 356105/26.11.2013
Denumire contract: Achizitie statie de sterilizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Spitalul Militar de Urgenta "Dr. Constantin Papilian"Cluj-Napoca (U.M 02454)Cod fiscal: 5399442, Adresa: Str.Gral.TRAIAN MOSOIU, nr.22, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-598888, Fax: 0264-598888
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie statie de sterilizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie statie de sterilizare minim 300 litri
II.1.6) CPV: 33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 419 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1.774, 19lei, reprezentand 1% din valoarea estimata fara TVA.Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei de participare se poate face prin: -virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO66TREZ2165005XXX006868deschis la Trezoreria Cluj- un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie depusa atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei pentru participare (art. 16 din Legea 346/2004).In cazul in care ofertantii care constituie garantia de participare in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) nu fac dovada ca sunt IMM, ofertele vor fi respinse la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5% din pretul contractului(fara TVA) ce va fi atribuit;Modul de constituire a garantie de buna executie: - printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, si va reprezenta anexa la contract- cu ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO 66TREZ2165005XXX006868 deschis la Trezoreria Cluj.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69_1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform interpretarii prevazute prin ordinul ANRMAP nr.170/2012 - Formular 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Comandant: Col.dr. Baltaru DoinaDirector medical: Col. dr. Oprea ValentinDirector financiar contabil: Lt. col. ec. Ardelean FlorinDirector administrativ: Podar NicolaeSef birou achizitii: Lt.col.ec.Roman DorelEconomist: P.c.c. Pop LuciaFarmacist: Lt. col. Keler OvidiuConsilier juridic: P.c.c. jurist Rosan FloricaSef birou tehnic medical: P.c.c. ing. Dr. Pompas VasileTehnician aparatura medicala: P.c.c. Crisan Virgil5. Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar- copie "conform cu originalul"6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).- copie "conform cu originalul"7. Informatii generale - Formularul 5 1. Certificat constatator (copie) cu anexele vizate la zi, emise de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. - Se va prezenta copie dupa original ?conform cu originalul?. Ofertantul declarat castigator va prezenta documentul in copie legalizata.2. Avizeliberat de Ministerul sanatatii pentru comercializarea, distributia si prestarea de servicii echipamentele medicale specifice procedurii, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, art. 3 - Se va prezenta copie dupa original ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformitate CE cu respectarea cerintelor Directivei 93/42, EEC, privind dispozitivele medicale Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cerintelor din standardele seria EN-ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer