Achizitie publica - Achizitie statie de tratare apa
Detaliu pentru invitatia numarul 348135
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348135/07.06.2013
Denumire contract: Achizitie statie de tratare apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPAVIL SA VALCEACod fiscal: RO 16468149, Adresa: Str. Carol I , nr. 3-5, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250739580, Fax: +40 250738903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie statie de tratare apa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie statie de tratare apa ce se va instala in sat Carlogani, oras Balcesti, jud. Valcea- cu debit nominal ( de lucru )min. 4, 5 m3/h- debit maxim 10 m3/h- debit spalare filtre 6 ? 8 m3/h- presiune de lucru 2 ? 6 bar.Pe perioada de montaj si punere in functiune, Furnizorul trebuie sa asigure urmatoarele: ? verificarea debitului de apa tratat asigurat? verificarea calitatii apei potabile conform Legii 458/2002 completata si modificata prin Legea311/2004 (certificat prin buletinul de analiza emis de laboratorul SC APAVIL SA)? verificarea respectarii normelor de protectia muncii? instruirea personalului de deservire
II.1.6) CPV: 42912310-8 - Aparate de filtrare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 200 euro. Perioada de valabilitate: 90zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: Scrisoare de garantie (completata conform Formular nr.10) Virament bancar in contul RO50RNCB0263028903410059-BCR Rm.Valcea. Scrisoarea de garantie va fi emisa de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, in conformitate cu art. 86 al (2)-(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie/viramentul vor fi emise in numele si pentru intreaga Asociere. Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la procedura de cerere de oferta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Garantia de participare se transmite in ?original? la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Aceasta se depune cu scrisoare de inaintare, Formular nr. 13 - la sediul SC APAVIL SA, loc. Ramnicu Valcea, str. Carol I, nr.3-5, jud. Valcea, - intre orele 8.00-15.00 de luni pana joi si 8.00-12.00 vineri-pana la data limita de depunere a ofertelor precizata in invitatia de participare. Data la care se va face echivalenta euro/alta moneda, la cursul BNR, este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Demonstrarea calitatii de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 1? Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2-Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte :1. Formularul nr. 2 - Declaratia privind eligibilitatea2. Cazierul judiciar al ofertantului.Cerinta nr. 3 - Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 32. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local), din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , lit. a), C1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4-Fiecare ofertant (membru al asociatiei, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa faca dovada privind neincadrarea la art 69^1 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratia operatorului economic: se prezinta Formular nr. 4Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Ing. Jianu Cristian ? Director General;
- Ing. Iovan Rocxana ? Director Tehnic-Exploatare;
- Ec. Ghibirdic Alexandru ? Director Economic;
- Ing. Jidoveanu Anca ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Croitoru Bogdan ? Expert Achizitii Publice;
- Gurbet Dana - Economist Serviciul Achizitii Publice;
- Preda Aurel - Sef Sector Balcesti;
- Popescu Cristian - Economist Serviciul Achizitii Publice;
- Ionescu Nicolae - Consilier Juridic;
- Stuparu Constantin - Sef Centru Exploatare Sud;
- Pestrea Cristian Traian - Administrator al SC APAVIL SA;
- Vladutu Constantin - Administrator al SC APAVIL SA;
- Mitaru Anton - Administrator al SC APAVIL SA;
- Balintescu Grigore - Administrator al SC APAVIL SA .Cerinta nr. 5-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut - Formular nr. 5Atentie: Toate documentele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate in original si vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat inclar numele intreg. Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Toate documentele/declaratiile/certificatele emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/ formularele/certificatele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nu se folosesc prescurtari.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane - Se vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: - Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei proceduri de achizitie. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cerinta nr. 2 - Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: 1. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.2. Certificat constatator (sau document echivalent) emis de o autoritate din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.Atentie!Toate documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Toate documentele de mai jos vor fi prezentate ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/formularele/ certificatele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nu se folosesc prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind situatia economico-financiara. Cerinta minima : media anuala a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie minim 15.000 euro (sau echivalent). In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Centrala Europeana si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa. Modalitatea de indeplinire: - Bilanturi contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. - Declaratie privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani ? se va completa Formularul 6., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre alta persoana ( conform art. 186 din OUG 34/2006 ), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fianciare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle un situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 lit a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similaraCerinta minima: Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor, a livrat si instalat cel putin o statie de tratare a apei cu o capacitate de minim 4 m³/h.Ofertantii vor prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele : - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa : beneficiarul, obiectul, capacitatea statiei de tratare, perioada ( inclusiv data incheierii contractului, locul de livrare si instalare ) si punerea in functiune a statiei.Cerinta nr. 2: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani.In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ. Cerinta nr. 1 Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Modalitatea de indeplinire: Copie certificat ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 09:14