Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie statii (terminale) radio TETRA


Detaliu pentru invitatia numarul 339251
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: POLITIALOCALA A MUNICIPIULUIBOTOSANI
Numar invitatie: 339251/13.11.2012
Denumire contract: Achizitie statii (terminale) radio TETRA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIALOCALA A MUNICIPIULUIBOTOSANICod fiscal: 18418945, Adresa: Mihail Kogalniceanu nr.20, Botosani, Telefon: O231513100, Fax: 0231513100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mihail Kogalniceanu nr.20, Botosani, Romania, cod postal: 710185, telefon: +40 0231513100, fax: +40 0231513100, persoana de contact: serviciul Contabilitate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mihail Kogalniceanu nr.20, Botosani, Romania, cod postal: 710185, telefon: +40 0231513100, fax: +40 0231513100, secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie statii (terminale) radio TETRA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie statii (terminale) radio TETRA (portabile si fixe). Furnizorul va asigura livrarea produselor la sediul autoritatii contractante, licentele, instalarea si service-ul pe perioada de garantie a acestora. Toate cheltuielile si comisioanele pentru ca statiile sa fie functionale/operationale revin furnizorului si vor fi incluse in pret.
II.1.6) CPV: 32344230-7 - Statii radio (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 643 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 3112, 8 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin numerar la casieria din sediul institutiei, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se va specifica denumirea achizitiei pentru care s-a constituit garantia de participare.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO41TREZ1165006X XX003089, deschis la Trezoreria Botosani si cod fiscal: 18418945.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Sectiunea Formulare.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006, respectiv suma de 1556, 43 lei.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul grantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie la data incheierii contractului - subsecvent si semnarea acestuia de catre ambele parti, dar nu mai tarziu de 15 zile, in oricare din formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 5 % din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea?, Formularul 1 din Sectiunea III ? Formulare, in original.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta Formularul 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? din Sectiunea III- Formulare, in original.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice1? din OUG 34/ 2006 - Formularul 3 din Sectiunea III ? Formulare, in original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Politiei Locale a Municipiului Botosani in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Alexa Catalin-Virgil, Apostoliu Eugen-Sorin, Bosovici Calin- George, Buliga Marius, Cristescu Marius, Furtuna Corneliu?Daniel, Ghiorghita Florin Ioan, Hunca Mihaela, Iavorenciuc Gheorghe, Lebada Radu, Lupascu Catalina?Camelia, Malancea Radu, Nica Tereza, Onisa Paul, Petrusca Ady, Plesca Stelian, Simion Aura, Tincu Mihai, Turcanu Eugen Cristian, Ursuleanu Gheorghe-Florentin, Zarug Manuela-Ana ? consilieri locali, Andrei Cosmin-Ionut ?viceprimar, Iliuta Viorel ? viceprimar, Portariuc Ovidiu-Iulian - primar, Director executiv: Ioan ONUTU, sef serviciu contabilitate: Tamara-Viliana DUGHILA, Consilier juridic: Liliana APOSTOL, sef serviciu: Ioan Aleodor POMIRLEANU, sef serviciu: Florin PRODAN, sef serviciu: Florentina COZORICI, sef serviciuMarinaTIRONEAC, responsabil achizitii: Ramona FEODOR. Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010;Ofertantul va prezenta Formularul 4 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea III- Formulare, in original. Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 3C din Sectiunea III ? Formulare, in originalCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine pot prezenta, fie certificat constatator emis de organul competent din tara de origine din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoara activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie legalizata, fie actul constitutiv si statutul ofertantului impreuna cu toate modificarile acestora, din care sa rezulte ca, agentul economic este autorizat sa desfasoara activitatile supuse achizitiei, in copie legalizata.Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.2.Atestate, autorizatii, certificate etc., in functie de specificul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin: 160.000 lei.2. Bilant contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani, cel putin a unui contract care a avut ca obiect furnizarea unor produse similar, in valoare de minim 160000 lei.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se va prezenta in copie contractul de furnizari care certifica experienta similara.Autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar/client.In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi.2.Certificatele de conformitate emise de catre S.T.S. cf."procedura_testare_v3/2008", L 608/2001, HGR 1032/2001, HGR 567/2002 ptr. fiecare terminal, valabile la data deschiderii ofertelor.3.Depunerea la sediul institutiei a cate o mostra din fiecare produs. 1.Certificare ISO ? sistemul de management al calitatii in conformitate custandardul SR- EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa prezinte certificatul acordat, pentru certificareasistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR- EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau a produselor similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer