Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE STATUIE ECVESTRA MIHAI VITEAZUL


Detaliu pentru invitatia numarul 323236
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIULGIURGIU
Numar invitatie: 323236/02.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIE STATUIE ECVESTRA MIHAI VITEAZUL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIULGIURGIUCod fiscal: 4852455, Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Telefon: 0246213588, Fax: 0246213747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 246213588, fax: +40 246213747, persoana de contact: Florina Negoita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, sala PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE STATUIE ECVESTRA MIHAI VITEAZUL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL PRESUPUNE ACHIZITIA STATUII MIHAI VITEAZUL.STATUIA SE VA CONFECTIONA DIN BRONZ MASIV SI VA FI REZISTENTA LA INTEMPERII, FIIND DESTINATA A FI AMPLASATA IN EXTERIOR
II.1.6) CPV: 39298400-1 - Statuete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei ce se poate constitui astfel: - Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , sau prin depunere in contul RO54TREZ3215006XXX000136 deschis la Trezoreria Giurgiu sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original, in caz contrar oferta este descalificata cf art 86 alin 5lit a din Hg 925/2006) (Formularul nr6)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantum garantie de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Suma initiala care se depune de catre contractant in contulde garantie de buna executie deschis la o banca/societate asigurari agreata de ambele parti, in favoarea Prim[riei municipiului Giurgiu este de 0, 5%. Garantia este irevocabila. Perioada de valabilitate trebuie sa fie pana la indeplinirea in totalitate a obligatiilor contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69 ind.1 OUG 34/2006pers. cu functii de decizie din cadrul aut.contr sunt: Primar ing Iliescu Lucian, Viceprimar Clejan Liviu, Secretar Rosu Petre, membrii comisiei de evaluare: Clejan Liviu, Cornoiu Silvia, Ghincea Vasile, Avram Florica, Bontas Bogdan, Stanciu Tamara, Marius Visan Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea operatorul economic, valabil la data deschiderii ofertelor -valabil 30 zile de la data emiterii. Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatatoremis de ONRC in original / copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de referinta sa fie cel putin egala cu minim 1.000.000 lei (de doua ori valoarea estimata a contractului). Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertantin anii financiari, pentru a vedea evolutia ofertantului;
- Nota: Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv.ANUL CURS RON/EURO2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.- copie certificata dupa ultimul bilant contabil, vizata de organele competente, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privindlista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Certificat ISO 9001 (sau echivalent) ? Managementulcalitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
15
Descriere: Garantia acordata lucrarii exprimata in ani.Garantia minima acordata lucrarii este de 2 ani(sub care oferta va fi declarata neconforma), iar cea maxima este de 5anipeste care oferta nu va fi punctata suplimentar.a)pentru cel mai mare termen de garantie se acorda punctajul maxim alocat respectiv 15 puncte b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) punctajul de acorda astfel: T (n) = (termen prevazut in oferta/termen maxim ofertat) xpunctajul maxim alocat
durata de executie
20
Descriere: Durata de executie se va exprima in luni. Durata de executie nu va putea fi mai mica de 1 luna si nu va putea fi mai mare de 6 luni de la data formularii ordinului de incepere.Sub durata minima de executie care este de 1 luna calendaristica, oferta va fi considerata ca neconforma, ca fiind nerealista.Pentru depasirea maximului duratei de executie care este de 6 luni, se va considera ca oferta este neconforma. a) pentru durata de executie cea mai mica se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv20 pct;b) pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: D(n) = (durata minima ofertata/durata (n)) x punctajul maxim alocat
termen de interventie
5
Descriere: termen de interventie se va exprima in zile calendaristice.Termenul de interventie in perioada de garantie acordata este de minim 2zile si de maxim 5 zile de la raportarea problemei aparute. Sub termenul minim de interventiecare este de 2 zile calendaristice, oferta va fi considerata ca neconforma, ca fiind nerealista.Pentru depasirea maximului termenul de interventiecare este de 5 zile calendaristice, se va considera ca oferta este neconforma.Termenul de interventie este timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba un minim de interventie in vederea limitarii prejudiciuluice se pot produce.a) pentru termenul de interventie cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat factorului respectiv 5 pct.b)pentru un termen de interventie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda astfelTi(n) = (termen minim ofertat/termen (n)) x punctajul maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT de pe site-ul https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer