Achizitie publica - ACHIZITIE STERILIZATOR CU ABUR, CU O USA, DE CAPACITATE MARE 1 BUCATA
Detaliu pentru invitatia numarul 334398
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334398/28.08.2012
Denumire contract: ACHIZITIE STERILIZATOR CU ABUR, CU O USA, DE CAPACITATE MARE 1 BUCATA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400139, telefon: +40 264437075, fax: +40 264437075, persoana de contact: NICOLAE CONSTANTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ NAPOCA, BIROUL SERVICIU ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE STERILIZATOR CU ABUR, CU O USA, DE CAPACITATE MARE 1 BUCATA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE STERILIZATOR CU ABUD, CU O USA , DE CAPACITATE MARE 1 BUC
II.1.6) CPV: 33191100-6 - Sterilizator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf art 86 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulteriaore. Garantia de pareticipare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantunul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireCuantumul garantiei de participarereprezinta 1% din valoarea estimata fara TVAPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate vira in contul RO48TREZ2165006XXX025378 Dovada constituirii garantiei de participarese face prin depunere in original la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data si ora stabilita pt deschiderea ofertelor. Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% in pretul contractului de furnizare fara TVA SI SE CONTITUIE PRINTR UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURAI , CARE DEVINE ANEXA LA CONTRACT CONFORM ART 90 DIN HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea si neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP- Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69^ 1 lit. a din OUG 34/2006- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006) ? Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006) - Ofertantul va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Reprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Municipal Cluj-NapocaChira Manuel- reprezentant al Consiliului Local Cluj-NapocaMembru permanentEc. GligaFlorin - reprezentant al Consiliului Local Cluj-Napoca Membru permanentDr. Laszlo Attila- reprezentant al Consiliului Local Cluj-Napoca Membru permanentDr. Duma Dorina- reprezentant DSPCluj Membru permanentDr. MoisescuGoia Mihai- reprezentant DSPCluj Membru supleantConfdr. Hagau Natalia- reprezentat UMF CLUJ Membru permanentProf . dr Coman Ioan-reprezentant al Spitalului Clinic Municipal Membru permanent cu statut de invitatSef lucrari DR. Hurubeanu Cristian Andrei-reprezentant al Spitalului Clinic Municipal Membru supleantTucra Livia-reprezentant al Spitalului Clinic Municipal Membru permanent cu statut de invitatFlore Adriana-reprezentant al Spitalului Clinic Municipal Membru supleantProf. dr. Nicolae Constantea-reprezentant al Spitalului Clinic Municipal-managerInvitat permanentMihancea Amalia-reprezentant al Spitalului Clinic Municipal-managerMembru permanent - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006) - Ofertantul va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.-aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii-pt comercilaizarea dispozitivelor medicale-copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie de conformitate CE ( conf Directivei 93/43 CEE, -Cetificat de conformitate CEemis de un organism notificat-, -Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru intretinerea curenta si service Directiva privind cerintele particulare de siguranta privind sterilizarea materialelor medicale IEC 61010-2-40:2005, -Norma Europeana privind Sterilizatoarele mari cu abur EN 285, -Sistemul de Management al Calitatii EN-ISO 9001, -Sistemul de Management al Calitatii privind Dispozitivele Medical, -cerinte pentru conformitati ISO 13485
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 11:40