Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE STERILIZATOR CU ABUR PENTRU SPITAL


Detaliu pentru invitatia numarul 356587
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE CHIRURGIE ORO-MAXILO-FACIALA PROF. DR. DAN THEODORESCU
Numar invitatie: 356587/17.12.2013
Denumire contract: ACHIZITIE STERILIZATOR CU ABUR PENTRU SPITAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE CHIRURGIE ORO-MAXILO-FACIALA PROF. DR. DAN THEODORESCUCod fiscal: 4267265, Adresa: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 3153916, Fax: +40 3153916
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010221, telefon: +40 3153916, fax: +40 3153916, persoana de contact: NELU ANDRIES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE CHIRURGIE ORO-MAXILO-FACIALA PROF. DR. DAN THEODORESCUCod fiscal: 4267265, Adresa: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE STERILIZATOR CU ABUR PENTRU SPITAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE STERILIZATOR CU ABUR PENTRU SPITAL
II.1.6) CPV: 33191100-6 - Sterilizator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de 1% din total valoare estimata contract, respectiv 1690 RON.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art 86(1) din HG 925/2006. Viramentul bancar se va efectua in contul RO24 TREZ 7015 041X XX00 0392 TREZORERIE SECTOR 1. Data de referinta pentreu cursul de schimb leu/ALTA VALUTA este 25.11.2013. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. - Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULAR 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULAR 23. Declaratie privind neincadrarea in art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULAR 44. Declaratie privind calitatea de participant la procedura FORMULAR 35. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr.314/2010) FORMULAR 56. Se solicita ca din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor (conf.notificarii nr.149/24.09.2013 publicata de A.N.R.M.A.P.)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii sint: Dr. Victor GHITA - Manager, Dr. Sorin SIMON - Director Medical, Ec. Margarina Minea - Director Economic 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii si Familiei pentru importul si comercializarea echipamentelor medicale specifice obiectului procedurii, conform Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani - Se va completa FORMULARUL 8Declaratii de conformitate pentru produsele ofertate emise de catre organisme abilitate, eliberate in baza Directivei dispozitivelor medicale93/23/ECDescrieri, fotografii si schite tehnice ale produsului , traduse in limbaromana. Sistemul de Management al Calitatii EN-ISO 9001/2008;Sistemul de Management al Calitatii privind Dispozitivele Medicale ?cerinte pentru conformitati ISO 13485Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer