Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie sticlarie si consumabile laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 347963
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALA
Numar invitatie: 347963/04.06.2013
Denumire contract: Achizitie sticlarie si consumabile laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALACod fiscal: RO 3268360, Adresa: Drumul Podul Dambovitei nr.71-73 sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 0214100377, Fax: +40 0214100575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drumul Podul Dambovitei nr.71-73 sect.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060652, telefon: +40 0214100377, fax: +40 0214100575, persoana de contact: Alexandrina Ghita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drumul Podul Dambovitei nr.71-73 sect.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060652 Sala de conferinte Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie sticlarie si consumabile laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie sticlarie si consumabile de laborator
II.1.6) CPV: 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 559 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1-garantie de participare -499 lei;LOT 2-garantie de participare-33 lei;LOT 3-garantie de participare-9 lei;LOT 4-garantie de participare-8 lei;LOT 5-garantie de participare-4 lei;LOT 6-garantie de participare-26 lei;LOT 7-garantie de participare-5 lei;LOT 8-garantie de participare 87 lei;LOT 9-garantie de participare-439 lei;LOT 10-garantie de participare-422 lei;LOT 11-garantie de participare-149 lei;LOT 12-garantie de participare-93 lei;LOT 13-garantie de participare-121 lei;LOT 14-garantie de participare-19 lei;LOT 15-garantie de participare-114 lei;LOT 16-garantie de participare-489 lei;LOT 17-garantie de participare-196 lei;LOT 18-garantie de participare- 192 lei;LOT 19-garantie de participare-58 lei;LOT 20-garantie de participare-10 lei.Cursul la care se va lua in calcul, va fi cursul de referinta al BNR din data publicarii invitatiei de participare.Valabilitate garantie de participare 90zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractuluifara tva constituita in conformitate cu art.90 alin(1)din HG925/2006.RO79RNCB0076029416390001 cod fiscal 3268360).Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legi.346/2004 republicata daca este IMM prezinta impreuna cu garantia de buna executie si actul doveditor conf.art.7 din legea 346/2004 actualizata formularul declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea 12A- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 12F;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-12C;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-12G;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-12B- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul INCD ECOIND sunt: Director General Margareta Nicolau, Director Adjunct Aureliea Ballo, Contab.sef. Violeta Pasoveanu, Responsabil aprovizionare Alexandrina Ghita, Presedinte comisie evaluare Andrei Niculae, Membrii comisie evaluare: Lidia Kim, Petrescu Mihaela, Paunescu Gheorghe, Gheorghe Stefania, Pascu Louana Florentina, Badescu Valeriu, Cojocariu Eugen. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/Altele echivalente. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are in obiectele de activitate si obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor clasati pe locul I li se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original - copie legalizata, in cazul in care acest document a fost prezentat in copie conform cu originalul. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; a)certificat ISO 9001 sau echivalent de la ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer