Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie studiu de fezabilitate 3492 pavJ Bucuresti_1.intocmirea documentatiei tehnico-economice, faza studiu de fezabilitate si a documentatiilor anexe la cererile de avize solicitate prin Certificatul de urbanism; 2.proiectantul studiului de fezabilita


Detaliu pentru invitatia numarul 352725
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Centrul de Studii si Proiectare Constructii Militare
Numar invitatie: 352725/14.08.2013
Denumire contract: Achizitie studiu de fezabilitate 3492 pavJ Bucuresti_1.intocmirea documentatiei tehnico-economice, faza studiu de fezabilitate si a documentatiilor anexe la cererile de avize solicitate prin Certificatul de urbanism; 2.proiectantul studiului de fezabilitate va elabora devizul general al lucrarilor aferente investitiei, care la capitolul 5.3 cuprinde cheltuieli diverse si neprevazute, la executia lucrarilor.Nu se aplica la aceasta faza de proiectare art.28 alin. (7) din O.U.G.nr. 34/2006 modifica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Centrul de Studii si Proiectare Constructii MilitareCod fiscal: 12859080, Adresa: Str. Drumul Taberei , Nr. 7F , sect 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213154857/ 0213137153, Fax: +40 0213198157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Drumul Taberei , Nr. 7F , sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 0213154857/ 0213137153, fax: +40 0213198157, persoana de contact: Robert Andrei Rus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Drumul Taberei , Nr. 7F , sect 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie studiu de fezabilitate 3492 pavJ Bucuresti_1.intocmirea documentatiei tehnico-economice, faza studiu de fezabilitate si a documentatiilor anexe la cererile de avize solicitate prin Certificatul de urbanism; 2.proiectantul studiului de fezabilitate va elabora devizul general al lucrarilor aferente investitiei, care la capitolul 5.3 cuprinde cheltuieli diverse si neprevazute, la executia lucrarilor.Nu se aplica la aceasta faza de proiectare art.28 alin. (7) din O.U.G.nr. 34/2006 modifica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie studiu de fezabilitate 3492 pavJ Bucuresti_1.intocmirea documentatiei tehnico-economice, faza studiu de fezabilitate si a documentatiilor anexe la cererile de avize solicitate prin Certificatul de urbanism; 2.proiectantul studiului de fezabilitate va elabora devizul general al lucrarilor aferente investitiei, care la capitolul 5.3 cuprinde cheltuieli diverse si neprevazute, la executia lucrarilor. Nu se aplica la aceasta faza de proiectare art.28 alin. (7) din O.U.G.nr. 34/2006 modificata prin O.U.G. nr. 77/2012.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 31, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 600 lei, in conformitate cu art.85, alin.a) din HG 925/2006. Ofertantul cf. Legea nr. 346/2004 - reduceri de 50%. Echivalenta monedei de schimb leu/alta valuta, se va face la cursul de schimb valutar BNR din 22.08.2013. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO04TREZ7065005XXX000108 deschis la Trezoreria sector 6, cod fiscal 12859080, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in original vor fi respinse la deschidere. Conform articolului 87 alin. 1 din HGR nr. 925/2006, autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89, 90/HGR 925/2006, se poate constitui si prin virament bancar in contul RO04TREZ7065005XXX000108 deschis la Trezoreria sector 6, cod fiscal 12859080, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181, si 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Stanciu Andrei ? sef unitateCosofret Constantin ? loctiitor sef unitateEftimie FlorinOrzan Mariana ? contabil sefJosan CristinaRus Robert AndreiVasilescu Sorin MirceaCostea MihaelaRadu DanielaDocumente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Anexa nr. 4;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu Anexa nr. 5;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Anexa nr. 6;4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^15. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelea. Certificat de atestare fiscala care trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care se depun ofertele eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, original sau copie conform cu originalul.b. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, original sau copie conform cu originalul, care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie conform cu originalul);6. Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala, copie scanata dupa original sau copie conform cu originalul, in conformitate cu Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP;7. Certificat de participare conform Ordinului 314/2010, completata in conformitate cu Anexa nr. 8.Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1: Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective este cuprins obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului, care va fi clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Persoane juridiceDocumente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 1. Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent, cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007), informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul achizitiei are corespondent in obiectul de activitate, scanat dupa original sau copie conform cu originalul.Cerinta nr. 2Ofertantii trebuie sa detina autorizatii de la I.G.P.R., I.G.S.U. si AN.R.E.1. Licenta de functionare eliberata de I.G.P.R._Proiectare sistemelor de alarmare impotriva efractiei sau a componentelor acestora in conformitate cu art. 34 din Legea nr. 333/2003.2.Autorizatie eliberata de I.G.S.U._Proiectare sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu in conformitate cu Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 87/2010;3.Autorizatie eliberata de I.G.S.U._Proiectare sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor, in conformitate cu Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 87/2010;4.Atestat eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei A.N.R.E. Proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0.4 kV in conformitate cu Ordinul ANRE nr. 11/2013;5.Proiectare sisteme tehnice de detectie si semnalizare la efractie, control acces, TVCI si monitorizare, si sisteme tehnice de detectare, semnalizare si alarma la incendiu, in conformitate cu Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 87/2010.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala a ofertantului, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare, sau egala/cel putin egala cu nivelul minim ? 62.280 lei.Documente solicitate care dovedesc situatia economica si financiara: - Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe anii 2010, 2011 si 2012, avizate de catre organele in drept ? copii conform cu originalul. In cazul in care, din motive obiective, justificate coresp., operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Agentul economic trebuie sa prezinte lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani prezentand cel putin un contract care contine servicii similare (completarea Anexei nr. 7). Lista contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in conformitate cu prevederile art. 188 alin 2 din OUG 34/2006. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Respectarea de catre ofertant a unor standarde de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001 sau alte documente echivalente, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea calitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii ? studii de Documente solicitate: Prezentarea unor certificate (in original sau copie conform cu originalul), emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii ? studii de fezabilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer