Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie studiu de fezabilitate


Detaliu pentru invitatia numarul 324719
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Centrul de Studii si Proiectare Constructii Militare
Numar invitatie: 324719/23.04.2012
Denumire contract: Achizitie studiu de fezabilitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Centrul de Studii si Proiectare Constructii MilitareCod fiscal: 12859080, Adresa: Str. Drumul Taberei , Nr. 7-9 , sect 6, Bucuresti, Telefon: 0213154857, 0213137153, Fax: 0213198157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Drumul Taberei , Nr. 7F, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 213137153, fax: +40 213198157, persoana de contact: Petrache Daniel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Drumul Taberei , Nr. 7F, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie studiu de fezabilitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate 2806 Caracal
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 841 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
SF 2806 Caracal 196 lei. Ofertantul cf. Legea nr. 346/2004 - reduceri de 50%. Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO04TREZ7065005XXX000108 deschis la Trezoreria sector 6, cod fiscal 12859080, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere. Conform articolului 87 alin. 1 din HGR nr. 925/2006, autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Da. Garantia de buna executie 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/HGR 925/2006, se constituie prin virament bancar in contul RO04TREZ7065005XXX000108 deschis la Trezoreria sector 6, cod fiscal 12859080, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181, si 691 din Ordonanta de Urgentaa Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Stanciu Andrei ? sef unitateCosofret Constantin ? loctiitor sef unitateOrzan Mariana ? contabil sefJosan CristinaDorcescu LiviuPetrache DanielCostea MihaelaDocumente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Anexa nr. 4;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu Anexa nr. 5;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Anexa nr. 6;4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 6915. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusivcele locale, incadrate in termenul de valabilitate declarat de institutiile emitente din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertelea. Certificat de atestare fiscala care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente din luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberatde Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, original sau copie conform cu originalul, ;b. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, original sau copie conform cu originalul. In cazul in care ofertantul a incheiat oconventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privindindeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie conform cu originalul);6. Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala, copie scanata dupa original sau copie conform cu originalul, inconformitate cu Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP;7. Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010, completata in conformitate cu Anexa nr.8.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte.Conform art. 11 alin. 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor decalificare prevazute la punctele 1, 2, 3, 4 si 5 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata dereprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelorcerinte.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completacertificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatiicontractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la respectiva solicitare.In cazul in care comisia de evaluare va solicita prezentarea anumitor documente, acestea trebuie transmise prin delegat, la sediul unitatii contractante, curierat rapid sau posta. Cerinta: Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective este cuprins obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului, care va fi clasat peprimul loc, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridiceDocumente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 1. Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent, cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007) incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate, scanat dupa original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala a ofertantului, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare de: SF 2806 Caracal? 19.682 lei.Documente solicitate care dovedesc situatia economica si financiara: - Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe anii 2008, 2009, 2010, si/sau 2011 avizate de catre organele in drept ? copii conform cu originalul. In cazul in care, din motive obiective, justificate coresp., operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Agentul economic sa aiba prestat minim un contract de prestare servicii comparabil ( din punct de vedere al complexitatii si dificultatii cerintelor) cu specificul si volumul serviciilor a fi achizitionate. Documente solicitate care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala: a) O lista a principalelor contracte de servicii si a proceselor verbale de receptie finala (completarea si semnarea Anexei nr. 7) efectuate in ultimii 3 ani, pentru autoritati contractante sau clienti privati sau a altor documente prin care se poate certifica prestarea serviciilor pana la valoarea minima impusa conform art. 188 alin 2 din OUG 34/2006 b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Respectarea de catre ofertant a unor standarde de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea calitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii ? studii de Documente solicitate: Prezentarea unor certificate (in original sau copie conform cu originalul ), emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii ? studii de fezabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer