Achizitie publica - Achizitie Studiu privind solutii de compatibilitate a sistemelor de monitorizare a traficului si...
Detaliu pentru invitatia numarul 317822
Municipiul Craiova
Cod de identificare fiscala: 4417214
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova
Telefon: 0251/415907 0722382962
Fax: 0251/411561
Denumire invitatie: Achizitie Studiu privind solutii de compatibilitate a sistemelor de monitorizare a traficului si...
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79311000-7 - Servicii de studii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie Studiu privind solutii de compatibilitate a sistemelor de monitorizare a traficului si de dispecerizare a transportului public de persoane in cadrul Proiectului Modern-Mobility, Development and Energy use Reduction MODERN din municipiul Craiova??
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.11.2011 12:32
Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza, nr. 1, Serviciul Relatii Publice si Audiente
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza, nr. 1, Camera de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 23, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.sit.pers;Decl.calit.particip.; Certif.particip.la licit.cu oferta indep.; Decl. neincadr. sit. conflict interese; Certif. constat. priv. indepl. oblig. exigibile de plata;CUI;Certif. constat. O.R.C.;Ultimul bilant contabil; Niv. min.al cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie egal sau mai mare decât 46.000 lei, resp. 10.642, 72 euro; Lista princ. serv.prestate în ultimii 3 ani; Experienta similara: ofertantul va prezenta cel putin un contract sau maxim 3 cu o valoare cumulata egala sau mai mare decât 23.000 lei resp.5.321, 36 euro;Inf. ref. la personal/organismul teh. de specialitate; Inf. studii, pregat. profes. si calif.;Inf. subcontr.; Standarde asigurare calitate; Inf. masuri protectia mediului
Din SEAP, documentatia fiind atasata invitatiei de participare. Garantia de participare 460 lei.Perioada de valabilitate a oferte si a garantiei 90 zile.