Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie SULFAT DE ALUMINIU ALB utilizat pentru tratarea apei destinata consumului uman.


Detaliu pentru invitatia numarul 349641
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AQUAVAS SA VASLUI
Numar invitatie: 349641/28.06.2013
Denumire contract: Achizitie SULFAT DE ALUMINIU ALB utilizat pentru tratarea apei destinata consumului uman.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAQUAVAS SA VASLUICod fiscal: RO 17986823, Adresa: str Stefan Cel Mare 70, Vaslui, Telefon: 0235/311600, Fax: 0235/311600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Stefan Cel Mare 70, parter, Vaslui, Romania, cod postal: 730169, telefon: +40 235311600, fax: +40 235311600, persoana de contact: DUMITRU TIBULCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC AQUAVAS SA Vaslui, str.Stefan cel Mare, nr.70-parter, loc.Vaslui, jud.Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie SULFAT DE ALUMINIU ALB utilizat pentru tratarea apei destinata consumului uman.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de SULFAT DE ALUMINU ALB utilizat pentrutratarea apei destinate consumului uman
II.1.6) CPV: 24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- in cuantum de 1500 lei constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. (Model orientativ Formular nr. 1).Valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea Contractanta poate sa ceara Ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate pentru un numar anumit de zile.Ofertele care nu fac dovada constituirii garan?iei de participare in cuantumul, forma ?i avand perioada de valabilitate solicitate in documenta?ia de atribuire, sunt respinse in cadrul sedin?ei de deschidere.Documentele privind constituirea garantiei de participare se prezinta in original, vor fi incluse in oferta sau vor fi depuse personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Cursul leu/euro la care se vor raporta ofertantii este cel din data publicarii anuntului de participare.In cazul in care ofertantul depune o contesta?ie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va re?ine din garan?ia de participare suma calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.13)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Formular nr.2.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.13)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaModalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 A ) sau prezentare: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, eliberat de ANAF).-Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale , eliberat deadministratia locala din zona administrative teritoriala in care ofertantul/ofertantii isi are/au sediul (conform art. 9, alin.2 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011).Certificatele sus mentionatetrebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere aofertelor (sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetulconsolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat la ofertare o copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se vor solicita certificatelesus mentionatein original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- conform Ordinului nr.314/2010.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6A )In cazul unei asocieri fiecareasociat este obligat sa prezinte documentele de la punctul 1, 2, 3 si 4.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Barbu Neculai-director generalTibulca Dumitru ? director economicTibulca Ioan ? director tehnicPrisecaru Mihaiela - juristMusat Catalin-inginer .tehnicGartu Margareta-analist cumparariZahariaLuminita-inginer tehnicMustatea Remus ?referent achizitii5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare Formular nr.6B ) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora;In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta o copie lizibila ? cu mentiunea conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator, in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie, in suma de cel putin 154.500lei -completare Formular nr.7.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Intreprinderile mici si mijlocii, pot beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceri globale, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004 (Dedclaratie privind incadrarea in categoria I.M.M conform Formular nr.13).In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6A.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a furnizat produse similare, in valoare/valoare cumulata de minim 154500 lei.Completare Formular nr. 8.Pentru dovedirea experientei similare ofertantul va prezenta certificate /documente/copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate/documente constatatoare/etc emise sau contrasemnatede beneficiary, care sa confirme indeplinirea obligatiilor.Cei trei ani se vor calcula prinraportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru o evaluare unitara, in situatia in care valoarea este exprimata in alta moneda, calculul echivalentei se va facela cursul mediu leu/valutacomunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Completare Formular nr. 8A, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6A. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Certificat ISO 9001 sau echivalent care atesta mentinerea, unui sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit sau echivalent.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer