Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie suprastructuri compactoare prin translatie(tip variopres) cu volum de incarcare 15 mc - 4 bucati


Detaliu pentru invitatia numarul 345596
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Numar invitatie: 345596/20.04.2013
Denumire contract: Achizitie suprastructuri compactoare prin translatie(tip variopres) cu volum de incarcare 15 mc - 4 bucati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE CRAIOVACod fiscal: RO27969145, Adresa: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Telefon: +40 0251414660, Fax: +40 0251417967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251414660, fax: +40 0251417967, persoana de contact: MIHAELA LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii din Craiova, STR. Brestei nr. 129A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de salubrizare a localitatilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie suprastructuri compactoare prin translatie(tip variopres) cu volum de incarcare 15 mc - 4 bucati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 4 suprastructuri compactoare prin translatie(tip variopres) cu volum de incarcare 15 mc, pentru transport deseuri
II.1.6) CPV: 39713300-6 - Compactoare de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 9000 lei sau echivalent in valuta la cursul BNR din 22.04.2013. Forma de constituire: conf. prevederilor art.86 alin.1 din HG925/2006. Cont bancar: RO98RNCB0134024343310039. Ofertantul pierde garantia de particip daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta fiind declarata cistigatoare refuza semnarea contractului de furnizare in perioada de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut din garantia de participare, conf. art 278^1 din OUG34/2006, este de 4260lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006 a operatorului economic formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele din cadrul autoritatii contractante si care au legatura directa cu derularea contractului de furnizare: Cristian Stefan POPESCU ?administrator, Doina Gingioveanu ?director economic, Petre Ionel -director tehnic, Lupu Mihaela -comp achizitii, Daladimos Raluca - comp. juridic, ec. Duta Lavinia - birou contabilitate, Veliscu Adrian-sectia transport deseuri, Marinas Lucian -sef coloana auto, Saizu Mihai -compartiment achizitii 6) Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa se vada ca au CAEN pentru activitatea specifica furnizarii/montarii de suprastructuri compactoare. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completare FISA CU INFORMATII GENERALE in care se declara media cifrei de afaceri globala a ofertantului din ultimii 3 ani si care trebuie sa fie cel putin egala cu 900.000 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se completeaza formularul"Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani" din sectiunea FORMULARE.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul beneficiar. Daca beneficiarul este client privat, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
10
Descriere: Termen de livrare exprimat in zile - minim realist 1 zi, maxim acceptat 15 zile peste care oferta e declarata neconforma
Termen de montaj suprastructura
10
Descriere: Termen de montaj suprastructura exprimat in zile - minim realist 1 zi, maxim acceptat 15 zile peste care oferta e declarata neconforma
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2013 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer