Achizitie publica - achizitie tamplarie pvc
Detaliu pentru invitatia numarul 335742
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335742/19.09.2012
Denumire contract: achizitie tamplarie pvc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVACod fiscal: RO4553240, Adresa: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0723543312, Fax: 0251439547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200463, telefon: +40 251430436, fax: +40 251561777, persoana de contact: IULIA MONICA VOINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Craiova, str VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, Compartimentul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie tamplarie pvc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru-achizitia de minim 113 mp tamplarie alba pvc 3 camere si maxim 196 mp tamplarie alba pvc 3 camere pentru geamuri si usi, minim 5, 9 mp tamplarie culoare mahon pvc 3 camere si maxim 14 mp tamplarie culoare mahon pvc 3 camere pentru geamuri si usi, minim 25 mp panouri pvc alb si maxim 50 mp panouri pvc albContract-subsecvent-achizitia de minim 113 mp tamplarie alba pvc 3 camere si maxim 126 mp tamplarie alba pvc 3 camere pentru geamuri si usi, minim 5, 9 mp tamplarie culoare mahon pvc 3 camere si maxim 10, 30 mp tamplarie culoare mahon pvc 3 camere pentru geamuri si usi, minim 25 mp panouri pvc alb si maxim 28 mp panouri pvc alb
II.1.6) CPV: 44221000-5 - Ferestre, usi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1= 93 lei, lot 2=155 lei, lot 3= 54 lei, lot 4= 67 lei, lot 5= 76 lei, lot 6 = 222 lei, lot 7= 38 lei, lot 8 = 20 lei, lot 9 = 90 lei.Modul de costituire a garantiei: cf art 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii prin ordin de plata contul in care se va vira este RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova. Documentul care atesta constituirea garantiei se va afla pe/in plicului cu oferta.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare echivaleaza cu neconstituirea garantiei si duce la respingerea oferte. In cazul utilizariiinstrumentelor de garantare bancara pentru constituirea garantiei de participare, acestea se vor prezenta in original.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului-subsecvent. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: cf art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2. Incadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Stefan Sorin-director adj ec-admin, Lazaroiu Alina-ctbl sef, Udrea Nicusor-vizaCFP, Demetrian Cosmin-ALOP, Stanica Veronica-sef serviciu logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Dine Alin-responsabilachizitii, Radu Mihai-responsabil economic cazarmare).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura: solicitat formularul 12 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei de operatorul economic si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-se va completa cu utilajele, instalatiile si echipamentele, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani-Formularul va cuprinde livrari de produse similare si va contine obligatoriuvalori si nume beneficiari.Se va anexa 1 certificat de derulare a contractelor/recomandare de labeneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de produse similare. Incazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneirecomandari va da o declaratie pe propria raspundere cu privire laactivitatea desfasurata si mentinata in lista cf art 188.1.a din OUG 34/2006, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, din care sa rezulte ca produsele ofertate indeplinesc specificatiile tehnice din caietul de sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 17:17