Achizitie publica - ACHIZITIE TEAVA
Detaliu pentru invitatia numarul 342618
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342618/12.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE TEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia NavodariCod fiscal: RO14325363, Adresa: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Telefon: +40 241486228, Fax: +40 241486229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700, telefon: +40 241486228, fax: +40 241694439, persoana de contact: Constantin Radulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE TEAVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Teava OLT 35 (P235) Ø 273 x 10mm=270m-Conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.640lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta de documentatia de atribuire si in limba romana.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia de participare se constituie cf art.86/1din HG 925 /2006respectand art.86/2, 3-HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN -RO87 BTRL 0140 1202 7166 68XX ?Banca Transilvania CONSTANTA Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor .Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 1320 lei conform art. 2781 alin (1) din OUG nr.34/2006. IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2006(cifra de afaceri, g.participare, g.bex.). Echivalenta garantiei de participare depusa in euro se va fece la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiea contractului de lucrari, reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA .-Modul de constituire a garantiei de buna executie: In conformitate cu art. 90, alin (1)- (3 ) din HG 925/2006 si prevederile HG 1045/2011Se va completa Formularul 11 din Sectiunea Formulare .Garantia de buna executie se va elibera/restituie conform art.92 alin 4- HG-925/2006. Achizitorul va semna contractul numai dupa primirea documentului de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similareefectuate in ultimii 3 ani, continand perioade de livrare si beneficiari (indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati)., Prezentareadocumente /certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar prin care se confirma livrarile. Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la datalimita de depunere a ofertelor. .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 13:22