Achizitie publica - ACHIZITIE TEAVA DIFERITE SORTO-TIPO-DIMENSIUNI PE LOTURI si COTURI CONF.ANEXA B
Detaliu pentru invitatia numarul 329709
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329709/18.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE TEAVA DIFERITE SORTO-TIPO-DIMENSIUNI PE LOTURI si COTURI CONF.ANEXA B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTermo Calor Confort S.A.Cod fiscal: RO 27374805, Adresa: Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Pitesti, Telefon: 0248.222956, Fax: 0248.222965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Pitesti, Romania, cod postal: 110134, telefon: +40 248222956, fax: +40 248222965, persoana de contact: Birou achiziti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte etaj 1 al SC.TERMO CALOR CONFORT SA., Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Pitesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE TEAVA DIFERITE SORTO-TIPO-DIMENSIUNI PE LOTURI si COTURI CONF.ANEXA B
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE TEAVA DIFERITE SORTO-TIPO-DIMENSIUNI si COTURI
II.1.6) CPV: 44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 996.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pe loturi este urmatoarea : LOT1 :1905 lei ; LOT 2 :390 lei ; LOT 3:1557 lei; LOT4:1672 lei ; LOT5:504 lei ; LOT 6:187 lei ;LOT 7:78 lei;LOT 8:246 leiPerioada de valab.a garan. de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Se constituie prin virament bancar (cod IBAN nr.RO48 RZBR 0000 0600 1286 7452, deschis la Raiffeisen Bank - Agentia Pitesti), sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(Model scrisoare -formular 15).Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. d) in masura in care Consi. respinge contes. ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 lit.?a?, din OUG 34/2006 - intre 63.000 -420.000 lei inclusiv - 1% din valoarea estimata doar ptr.loturile a caror val.este mai mare de 63000lei.Ofert tip I.M.M. care indepl preved legisl in vig si prez.anexa la lic.beneficiaza de reducerea garantiilor cu 50% conf. Lege nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.1. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte. -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original - formularul nr.2. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte; -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original - formularul nr.3. -Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original - formularul nr.4. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director general- Aurelian NITA, Constantin STRIGOIU ? Director Economic, Gheorghe LUCA- Sef Birou Achizitii, Lucian IANCU- Sef Sectie Termoficare, Ion COMAN - Sef Sectie CET Gavana, Paul Nicolae - Sef sectie reparatii Termoficare ; Constantin Popescu CIOACA- Consilier Juridic, Ionel PETREA? Birou Achizitii. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator). -Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta formularul nr. 5 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente -Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul National al Registrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se va depune documentul solicitat in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Certificare sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, producere/furnizare teava.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 13:36