Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie tevi


Detaliu pentru invitatia numarul 334713
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 334713/03.09.2012
Denumire contract: Achizitie tevi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308336, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Cucu Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul COLTERM SA Timisoara, str.Episcop Joseph Lonovici, nr.4, et.I, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie tevi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele vor fi utilizate in cadrul lucrarilor de reparatii, intretinere si modernizare ale instalatiilor S.C. COLTERM S.A. Timisoara
II.1.6) CPV: 44162200-5 - Conducte de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 384, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de Participare(GP): LOT I 5770 lei ; LOT II 1920 lei Per.de valab.a GP: 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrum. de garant.emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prev. in doc. de atrib., cu aplicarea in mod corespunzator a preved.art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art.278ยน alin.(1) din OUG nr 34/2006 actualiz.In masura in care CNSC respinge contestatia AC va retine contestatorului din GP suma de 2885 lei pentru LOT I si suma de 960, 5 lei pentru LOT II b) OP, cont RO77RNCB0249009865630001?BCR Timisoara, ptr.SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Bir.Finan., SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA, str. Ep. J.Lonovici, nr.4. c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la Bir.Financiar, SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA, str. Ep. J.Lonovici, nr.4. Daca oper.econ. participant la proced. este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz., va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, actualiz., respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse la deschidere. In cazul in care ofertantul a constituit GP in calitate de IMM ( 50%din valoarea GP) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - orice alta forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Operatorii economici vor preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.12.2.Decl. priv. neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.13.3.Decl. priv. calit. de particip. la procedura, Formular nr.174 Certif. de particip. la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/2010 , Formular CER , formular 185.Decl. pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, cu modif. si complet.ulterioare, Formular nr.14.Incadrarea intr-una din sit. prev.la art. 69^1 din OUG 34/2006 modif. si complet., duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic ec.Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian, ing.Cucu Ioan, sing.Matache Lucian, tehn. Meszaros Aurelia, ing.Batinas Dan, cj.Crisenescu Claudia, ing. Bozan Cristian, c.j.Ciobotea Daniel, ing. Muresan Adrian, ing. Nusfelean Adrian, ing.Mihaita Adelheid, ing.Fazakas Imre, ig. Heredea Cristian, sing. Ifrim Mihai, ing. Avram MirceaNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista preved. legale referit.la declar.pe propria raspundere, se accepta o declar.autentica data in fata unui notar, a unei autorit. admin.sau jud. sau a unei asoc.profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1 Persoane juridice romane . Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoane juridice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta : informatii privind situatia economica si financiara se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta Documentul constatator eliberat conform art 97 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau Recomandare, in copie lizibilacu mentiunea " conform cu originalul" de la unul din beneficiarii mentionati in lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin care sa confirme livrarea de produse similare Ofertantul va prezenta Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent in copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul", dupa caz si traducerea autorizata.Documentul prezentat trebuie sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii pentru furnizarea produselor de tipul celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer