Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie tifon medical


Detaliu pentru invitatia numarul 326187
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
Numar invitatie: 326187/09.05.2012
Denumire contract: achizitie tifon medical
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ONESTICod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: 0234323111, Fax: 0234314229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie tifon medical
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: tifon bumbac 100% pentru uz medicinal
II.1.6) CPV: 33141114-2 - Tifon medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pana la 2% din valoarea estimata = 1.530 lei;valabilitatea garantiei de participare :60 zile de la termenul limita stabilit pentru PRIMIREA ofertelor;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara .-instrument de garantare emis de o societate de asigurari; -depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; -ordin de plata ordin de plata in cont RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti ; -depuneri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F8;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager ? Dr. Androne Dorub) Comisia de achizitii formata din: - Dr.Branzaniuc Adrian ? Director Medical;
- Dr.Ionas Iuliu-medic Coord.Comp.Oncologie;
- Dr.Hopartean Lidia-Sef Sectie Med.Int, ;
- Farm.Chitu Maria ? Farmacie;
- Ec.Onu Silvia Gabriela-Sef birou achizitii;
- Dr.Popa Ruxanda-Sef Laborator Analize;
- Dr.Secara oana Mihaela- Sef CSCIN;
- As. Tiru Liliana ? Director Ingrijiri;
- Ec. Butnaru Paul ? Birou Achizitii Publice;3.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatilor sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar (copie), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) ? copie din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare Formular F9; 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul");2.Aviz defunctionare pentru dispozitive medicale emis de Ministerul Sanatatii (copie);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara in ultimii 3 ani;2.Informatii generale-completareformular F3;3.autorizatie de functionare emisa de Ministerul sanatatii;5.se solicita mostre; certificat ISO 9001/2000 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer